Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 4.4.2015 mi byl zaslán mail od uvedené společnosti,kde požadovali zaplacení 2 599 kč za (jimi)obnovené členství VIP na další 3 měsíce,já měla jen zkušební.Vyhrožovali dalším navýšením poplatků. jim to zaplatila.Dále bylo v mailu napsáno,že automaická prolongace mého VIP členství byla již vypovězena.Několikrát jsem je žádala o zaslání nového hesla(původní heslo jsem zapoměla)do dnešního dne mi nebylo zasláno a tudíž nemohu vymazat svůj profil.Žádala jsem be2 aby tedy můj profil smazali sami-to prý nelze.Začali mi totiž po roce zase chodit od be2 různé maily,že mám nové zprávy,že ten a ten má zajem se seznámit.Prosím vás ímto o pomoc a smazání mého profilu.Nebudu již tak hloupá abych plaila něco co nepoužívám.Je s podivem že tato podvodná společnost ještě funguje.Děkuji za pomoc.Harazínová Věra
Žádám okamžité smazání mého profilu ze seznamky be2 a tím i ukončení zasílání jakých koliv mailu od be2
|
Tweet |
Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Profil Vašeho klienta byl již vymazán.
Hodnocení:
Komentář: Nebudu se k tomu vyjadřovat, myslím si když někdo již nechce využívat služby seznamky be2, mají profil vymazat. Tuhle společnost NIKOMU nedoporučuji.
Jsem velice potěšena že po podání stížnosti na seznamku be2, mi tato společnost dnes smazala můj profil na jejich seznamce. Myslím, že ho smazali poté co jsem jim napsala že si již nepřeji aby nadále uchovávali moje osobní údaje, byl to můj víceméně zoufalý pokus,který vyšel.