Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si mt acer liquid e700 24.8.2015. Reklamovan byl poprve 5.10.2015 kde byla reklamace uznána byl vadný dotykovy LCD displej. Podruhe reklamovan 26.1.2016 tentokrat nešel nabíjet. Reklamace tentokrat neuznána a napsáno do protokolu: baterie se nenabiji, mechanicky poškozeno, poškozena základní deska, poškozeny konektor micro USB, záruční oprava ne! Zacali jsme to tudiz resit s pojišťovnou Bnp paribas cardif, pri koupi telefonu nam byla nabídnuta pojistka proti nahodilemu psokozeni za 600kc navic, kdy nam prodejce v euronicsu primo navykladal ze tato pojistka se vztahuje uplne na vse, na pády, na vodu, proste na vse. Dali jsme na jeho rady a zařídili si ji. Jake bylo prekvapeni kdyz nam vcera doslo vyjádření z teto pojistovny: z vašeho pojištění, jsme dospěli k závěru, že Vám nevznikl nárok na pojistné plnění.
Z obdržených dokladů vyplývá, že nedošlo k pádu zboží, poškození je způsobeno běžným opotřebením věci.
Dle článku 10 Výluky z pojištění, pojistitel není povinen nahradit/uhradit náklady:
10.1.6 za poškození, které vzniklo běžným opotřebením, zanedbáním údržby anebo postupným působením koroze, vlhkosti, tepla anebo chladu.
Takze jak to teda je? K cemu mi je zaruka 24 mesicu z obchodu kdyz tuhle závadu mi neuznaji a k cemu mi je pojištěni ktere je vlastne uplne na nic jelikoz se nevztahuje na zadne závady ... Kdo ma pravdu? Prece mobil ktery jsem používala jen 4 mesice ( dva mesice z toho byl v opravě) nemuzu jen tak vyhodit protoze mi nebyla uznána reklamace a 5500 jsem vyhodila zbytecne za nic??? Chtela bych aby mi to na sve náklady nekdo opravil a je jedno jestli euronics nebo pojišťovna, at se dohodnou ale tohle neni normalni aby novy mobil se porouchal a vlastne nevim proc nabijela jaem ho normalne kazdy den a neni mozne aby po pulroce se zlomil v USB nabíjení konektor podle me se jedna o vadný kus a chtela bych to vyresit.
Mit acer liquid e 700 triple sim, výrobní cislo 35301463185874
Nejlepe vratit penize jelikoz si myslim ze jsem si koupila vadný kus nebo nejak poničený zachazenim lidi kteri si ho prohlizeli( byl to totiz posledni kus a byl vystaveny aby si ho lide mohli zkouset) . Pokud nevrati penize tak prosim opravit!!! A uznat reklamaci!! Dekuji moc
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel pak může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Neexistenci vad prokazuje prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě (baterie se nenabíjí). Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a své zamítavé stanovisko náležitě odůvodní, vydá spotřebiteli v souladu s § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemné potvrzení týkající se reklamace, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.