Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9765Nekupujte brýle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2016, před 9 lety

Jaroslava Kovaříková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si také přístroj OptiMaskPro přes internetové stránky.Přístroj mi byl doručen také bez faktury a adrese zpáteční
Los Angeles.Po vyzkoušení výrobku jsem byla zděšena .Brýle nesedí na očích ,jsou velké,po chvilce bolesti hlavy,vibrace u kořene nosu.
Volala jsem na PPL bílou linku a zjistila jsem adresu na pána, který
tento výrobek odeslal. Jeho jméno a adresa Miroslav Kubálek
Prokopka 176/2
Praha 9
19000
Spozdravem Kovaříková Jaroslava


Požadované řešení

Vrácení peněz .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2016 12:04, před 9 lety

Má-li spotřebitelka podezření, že se jedná o trestný čin podvodu či poškozování spotřebitele, může podat trestní oznámení.

Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu, a to přímo na služebně Policie ČR či na Státním zastupitelství. Podat jej můžete také písemně. V trestním oznámení musí být zejména uvedeno, kdo trestní oznámení podává, podrobné vylíčení skutku, kterého se trestní oznámení týká, označení místa a času spáchání údajného trestného činu, označení podezřelého, který se dopustil trestného činu a označení svědků či dalších důkazů. V rámci trestního řízení by spotřebitelka mohla žádat také o uhrazení náhrady škody, která jí vznikla (v tzv. adhezním řízení).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2016 20:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.