Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si také přístroj OptiMaskPro přes internetové stránky.Přístroj mi byl doručen také bez faktury a adrese zpáteční
Los Angeles.Po vyzkoušení výrobku jsem byla zděšena .Brýle nesedí na očích ,jsou velké,po chvilce bolesti hlavy,vibrace u kořene nosu.
Volala jsem na PPL bílou linku a zjistila jsem adresu na pána, který
tento výrobek odeslal. Jeho jméno a adresa Miroslav Kubálek
Prokopka 176/2
Praha 9
19000
Spozdravem Kovaříková Jaroslava
Vrácení peněz .
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka podezření, že se jedná o trestný čin podvodu či poškozování spotřebitele, může podat trestní oznámení.
Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu, a to přímo na služebně Policie ČR či na Státním zastupitelství. Podat jej můžete také písemně. V trestním oznámení musí být zejména uvedeno, kdo trestní oznámení podává, podrobné vylíčení skutku, kterého se trestní oznámení týká, označení místa a času spáchání údajného trestného činu, označení podezřelého, který se dopustil trestného činu a označení svědků či dalších důkazů. V rámci trestního řízení by spotřebitelka mohla žádat také o uhrazení náhrady škody, která jí vznikla (v tzv. adhezním řízení).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.