Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#9768Dotaz, co dělat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2016, před 9 lety

Eva Klimeková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.2.2016 mi byl doručen dopis od Intrum justitia s textem, že dlužím be2 částku 95,11eur. Nejsem si vědomá mé registrace, nebo když jsem se kdysi registrovala, rozhodne jsem túto stránku nenavštěvovala a neměla zájem o žádné členství.. Co mohu udělat, abych tuto registrace okamžitě odstranila.. Když si otevřu stránku, nic nenajdu krom hlášky, že přístup k profilu byl dočasně pozastaven... Rozhodně nejsem ochotná zaplatit za něco, o čem jsem nebyla po ukončení bezplatného období informovaná,k že mi začíná platební období... Co dělat, abych se toho profilu zbavila? nikde jsem nenašla info, jak zrušit profil a co mám dělat? částka 100eur je moc vysoká a rozhodně nechci, aby narostla, nebo aby z toho vznikla exekuce...
Děkuji, za pomoc Eva Klimeková


Produkt

be2


Požadované řešení

Chci konkretní řešení, jak odstranit registraci členství na be2 a zda jsem povinná to zaplatit, když jsem na stránkách nebyla aktívná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 09:31, před 9 lety

Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitel dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".

Byl-li však uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce. Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí.

Pozornost je třeba věnovat tomu, že společnost má ve všeobecných obchodních podmínkách automatické prodlužování smlouvy o stanovenou dobu, dokud spotřebitel službu nevypoví.

Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2016 08:28, před 9 lety

User ID: 13585d0d554b83e4b05973a1


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Dovolte nám uvést, že Váš klient souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, dle kterých je VIP/ Prémiové členství, zakoupené k datu 19.08.2015, automaticky prolongované. Informace související s prolongací jsou též součástí procesu objednávky VIP/ Prémiového členství a následně jsou uvedené i na dokladu o zaplacení, zaslaném po realizaci úhrady.

Jelikož nebyla ze strany Vašeho klienta zaznamenaná snaha o výpověď automatické prolongace, jeho VIP/ Prémiové členství bylo v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.

Dle našich záznamů jsme ze strany Vašeho klienta nepřijali včas zaslanou, platnou Výpověď.

Bez zaslání podepsaného Výpovědního formuláře ze strany klienta je jeho členství automaticky obnovené/ prodloužené.

Tato skutečnost je uvedená ve Všeobecných obchodních podmínkách, s kterými Váš klient souhlasil v rámci procesu registrace svého profilu a také na potvrzení o úhradě.

Mějte prosím na paměti, že Výpověď členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období.

V případě, že z naší strany došlo k omylu a Váš klient nám svou podepsanou Výpověď včas zaslal (prostřednictvím dopisu, FAX-u či jako přílohu emailu), přepošlete nám prosím originál přislouchajícího emailu spolu s potvrzením o odeslání FAX-u, respektive potvrzením o odeslání doporučeného dopisu - Výpověď bude následně možné z naší strany ověřit a profil Vašeho klienta v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.

Děkujeme za Vaši pomoc i pochopení.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.2.2016 20:02, před 9 lety


Eva Klimeková

Dobrý den,
to jsou informace, které mi moc nepomohli. Požaduji formulář na ukončení členství a zrušení profilu a přesnou adresu, kam poslat...
Děkuji, s pozdravem...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 14:53, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost odpovědět na požadavek, který vznesla spotřebitelka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2016 15:08, před 9 lety

User ID : 13585d0d554b83e4b05973a1

Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2016 19:30, před 9 lety


Eva Klimeková

Dobrý den,

dotaz jsem si poslala na email: collections@be2.com... bohužel mi přišli pouze nějaké bláboly a ne to jsem požadovala... požaduji přesný formulář na ukončení registrace a přesnou adresu, kam to zaslat... Rozhodně nehodlám nic zaplatit, kým nebudu mít potvrzené, že mé členství je zrušené... Nejsem hloupá, aby mi nedošlo, že po zaplacení se prodlouží členství a pak bláboly, že musím znova platit, protože jsem nedodržela nějakých 14 dnů... Očekávám formulář a s adresou...
Děkuji, Eva K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:32, před 9 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2016 14:33, před 9 lety

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, budete o této skutečnosti ze strany be2 informován, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude z naší strany definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2016 19:17, před 9 lety


Eva Klimeková

no rozhodne chci ten profil okamžitě vymazat, ale kde mám garance, že ho po zaplacení vymažete, ze se nebudete ohánět nějakými podmínka, že musím poslat nějakou stupidní žádost o ukončení členstva... Dejte mi garance a právně ošetřen doklad o tom, že po zaplacení mně okamžitě vymažete z databázi..

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2016 08:58, před 9 lety

Pokud by si společnost kladla další podmínky pro ukončení smluvního závazku, nepřihlíželo by se k tomu, neboť se by se jednalo o ujednání, které zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitele. Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2016 20:29, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.