Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#9773Neoprávněné stržení ročniho poplatku za VIP členstvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2016, před 9 lety

David ROP

Znění stížnosti

Dobry den,rok jsem v dobre vire chtel pres tuto spolecnost zazadat o vip clenstvi.Omylem jsem se prekoukl v castce kolik stoji vip clenstvi a zaplatil ho pres kartu.Kdyz jsem si to uvedomil chtel jsem vzniklou vec resit a napsat na mail ktery byl uveden jako spojeni zakaznickyservis@be2.cz a pozadoval jak pisou podminky do 14dnu vratit penize a zrusit ucet.Vyhody vip clenstvi jsem nevyuzival a po tydnu mi prestali chodit nabidky na seznameni ktere jsem ani jednu neotevrel abych nevyuzil clenstvi a nemel tak narok na vraceni penez.Bral jsem to tsk ze je clenstvi zruseno i kdyz zadna odpoved na muj mail.Letos 15.2.mi bylo opet ztrzeno za rocni clenstvi.Pomuzete mi?videl jsrm ze u vas s touto spolecnosti uz resilo par lidi stejny problem.David R.


Produkt

Vip clenstvi


Požadované řešení

Vraceni castky za vip clenstvi a zruseni uctu na trvalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 10:51, před 9 lety

Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitel dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".

Byl-li však uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce. Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí.

Pozornost je třeba věnovat tomu, že společnost má ve všeobecných obchodních podmínkách automatické prodlužování smlouvy o stanovenou dobu, dokud spotřebitel službu nevypoví.

Smlouva je zavírána internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2016 08:22, před 9 lety

User ID: dfb05a0e45f4dde4b0488d59



Dobrý den,

Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2016 08:52, před 9 lety


David ROP

Spolecnost me kontaktoval prostrednictvim mailu:

Dobrý den pan R,

děkujeme Vám!

Za všechny vzniklé potíže se Vám úpřimně omlouváme, tyto byly způsobeny v důsledku dočasného technického nedopatření, které již bylo odstraněno.

Platba ve výši 9 576Kč byla již k včerejšímu datu (t.j. 19.02.2016) odeslána zpět na Váš účet.

Automatická prolongace v rámci Vašeho profilu “RD@seznam.cz” byla již k dnešnímu datu definitivně zrušena.

Děkujeme Vám za Vaši trpělivost i pochopení.

Přejeme Vám hezký a úspěšný den!

Budu tedy cekat zda dostoji vseho co tu pise.Pokud ne,mam padny material pro pravnika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2016 20:27, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.