Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#9775Výpověď smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2016, před 9 lety

Jitka Vondráková

Znění stížnosti

Mám pevnou telefonní linku IP Centrex s internetovou přípojkou, které končí smlouva 19.4.2016.Telefonicky jsem se chtěla domluvit na výpovědi přímo na odd.které se tím zabývá, ale bylo mi řečeno ,že výpověď poslaná nyní by byla zamítnuta s tím, že je podána brzy! Namítla jsem ,že je to včas, protože výpověď musí být podána nejdéle 42 dnů před koncem smlouvy a nevidím důvod, proč by to nešlo, když se podá nyní k datu konce platnosti smlouvy t.j. ke dni19.4.2016.Byla jsem vyzvána, abych si udělala upomínku a podala tuto výpověď těsně před začátkem 42-denní lhůty.


Požadované řešení

Chtěla bych vyjádření k tomuto postoji, když z logiky věci vyplývá, že dám výpověď včas k datu, kdy smlouva končí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 14:35, před 9 lety

Dle Všeobecných podmínek pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti O2 Czech Republic a.s. (dále jen „VOP“) může spotřebitelka podat výpověď i bez udání důvodu. V takovém případě bude služba zrušena po uplynutí výpovědní doby v délce šesti týdnů. Toto platí pro smlouvy uzavřené na dobu neurčitou.

Z popisu stížnosti vyplývá, že mezi spotřebitelkou a společností byla zřejmě sjednána smlouva na dobu určitou. Smlouva by tak měla být ukončena ke dni, který byl ve smlouvě sjednán (19. 4. 2016). Je však možné, že ve smlouvě bylo také sjednáno automatické prodloužení smlouvy. V takovém případě je společnost povinna informovat spotřebitelku způsobem, který si zvolila pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.

Pokud však spotřebitelka v obou případech projeví zájem ukončit závazek ke dni, odkdy je to možné, neměla by jí v tom společnost bránit a tento požadavek akceptovat. Ujednání ve smlouvě, které by toto zakazovalo, by bylo neplatné, neboť se jedná o ujednání, které odrazuje od změny poskytovatele služeb elektronických komunikací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2016 18:08, před 9 lety

Dobrý den,

standardně je při žádosti o zrušení použita výpovědní lhůta 42 kalendářních dnů.
Jestli chcete zrušit služby ke dni konce smlouvy s předstihem, výpověď přijmeme i tak. Určitě není potřeba nás kontaktovat znovu.

Můžete mi poslat podrobnosti, abych vám mohl poradit, jak dále postupovat? Kontaktovat nás můžete zde: www.o2guru.cz/guru

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 09:00, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 15:06, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.