Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#9778O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2016, před 9 lety

Štefan Gábor

Znění stížnosti

Dobrý den.Již několik let jsem zákazníkem O2.Smlouvu jsem měl na pevný internet za částku 505,-.Vzhledem k tomu že společnost zjistila že jsem v Insolvenci,mi zrušili smlouvu se závazkem a upravili ji na bez závazků,která je o 250,- vyšší.To znamená že po mne chtěj za stejné služby 750,-.Vrátit podmínky smlouvy prí neni možné.Tak teď podle O2 Mám dvě možnosti.Buď vypovědět smlouvu a nebo platit tu vyšši částku.
Před vypršením smlouvy jsem obdržel vyúčtování ještě na správnou částku a taky tam bylo upozornění na prodloužení smlouvy.

Cituju : Od příštího měsíce Vám spolu se závazkem k internetu automaticky prodloužíme i jeho zvýhodněnou cenu.Budete ji mít zajištěnou na dalších 12 měsíců.

Toto ovšem společnost (podle mne) hrubě porušila.Prodloužila smlouvu na jinej tarif za jinou cenu.


Požadované řešení

Společnost O2 moji žádost a reklamaci ignoruje a považuje za uzavřené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 15:06, před 9 lety

Dle Všeobecných podmínek pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti O2 Czech Republic a.s. (dále jen „VOP“) může společnost službu zrušit, případně přerušit, pokud bylo proti spotřebiteli zahájeno insolvenční řízení. Tuto skutečnost však musí spotřebiteli oznámit.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2016 17:48, před 9 lety

Dobrý den,

zpráva, kterou jste měl na faktuře a která informuje o prodloužení závazku nepočítala dopředu s tím, že u Vás bude zahájena insolvence. Z důvodu insolvence skutečně není možné poskytnout službu se závazkem. Můžeme dodat pouze službu v nezávazkové variantě, která se vyznačuje vyšší měsíční sazbou.

Máte-li zájem prověřit řešení reklamace, uveďte mi prosím číslo reklamace, nebo číslo linky, u níž došlo ke změně ze závazkové varianty na variantu nezávazkovou. Děkuji.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2016 02:41, před 9 lety


Štefan Gábor

Jako vždy máte pravdu.Zákazník je pouhej nástroj pro Váš měsičný příjem.Nemám zájem už s O2 o ničem jednat.Podvedli jste mne jako zákazníka a dále to už ani komentovat nebudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2016 20:31, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.