Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.Již několik let jsem zákazníkem O2.Smlouvu jsem měl na pevný internet za částku 505,-.Vzhledem k tomu že společnost zjistila že jsem v Insolvenci,mi zrušili smlouvu se závazkem a upravili ji na bez závazků,která je o 250,- vyšší.To znamená že po mne chtěj za stejné služby 750,-.Vrátit podmínky smlouvy prí neni možné.Tak teď podle O2 Mám dvě možnosti.Buď vypovědět smlouvu a nebo platit tu vyšši částku.
Před vypršením smlouvy jsem obdržel vyúčtování ještě na správnou částku a taky tam bylo upozornění na prodloužení smlouvy.
Cituju : Od příštího měsíce Vám spolu se závazkem k internetu automaticky prodloužíme i jeho zvýhodněnou cenu.Budete ji mít zajištěnou na dalších 12 měsíců.
Toto ovšem společnost (podle mne) hrubě porušila.Prodloužila smlouvu na jinej tarif za jinou cenu.
Společnost O2 moji žádost a reklamaci ignoruje a považuje za uzavřené.
|
Tweet |
Dle Všeobecných podmínek pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti O2 Czech Republic a.s. (dále jen „VOP“) může společnost službu zrušit, případně přerušit, pokud bylo proti spotřebiteli zahájeno insolvenční řízení. Tuto skutečnost však musí spotřebiteli oznámit.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
zpráva, kterou jste měl na faktuře a která informuje o prodloužení závazku nepočítala dopředu s tím, že u Vás bude zahájena insolvence. Z důvodu insolvence skutečně není možné poskytnout službu se závazkem. Můžeme dodat pouze službu v nezávazkové variantě, která se vyznačuje vyšší měsíční sazbou.
Máte-li zájem prověřit řešení reklamace, uveďte mi prosím číslo reklamace, nebo číslo linky, u níž došlo ke změně ze závazkové varianty na variantu nezávazkovou. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Jako vždy máte pravdu.Zákazník je pouhej nástroj pro Váš měsičný příjem.Nemám zájem už s O2 o ničem jednat.Podvedli jste mne jako zákazníka a dále to už ani komentovat nebudu.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.