Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9781Vystavení dobropisu-nevyplacení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2016, před 9 lety

Tomáš Hulicius

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 22.1.2016 mi byl vystaven společností CZC.cz s.r.o. dobropis na základě čtyř uznaných reklamací telefonu Sony Xperia SP, který jsem zakoupil 30.1.2014 na pobočce Praha 1-Muzeum. Podepsaný s číslem účtu jsem ho zaslal emailem 25.1.2016. Odpověděl mi 1.2.2016 pan Jan Fau , že se omlouvají za pozdní odpověď, že nemohli reagovat dříve vzhledem k množství přijatých emailů, že děkují za zaslaný dobropis a že částka bude zaslána na účet v nejbližších dnech. Bohužel do dnešního dne 18.2.2016 mi částka na požadovaný účet nedorazila.

Děkuji za kladné vyřízení

Tomáš Hulicius


Produkt

Sony Xperia SP (C5303), červená


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2016 09:29, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2016 16:52, před 9 lety

Dobrý den,

děkujeme Vám za podnět.

Situaci jsme prověřili a skutečně došlo na naší straně k chybě. Moc se za ní omlouváme, peníze byste měl mít zítra, nejpozději pozítří na účtě.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.3.2016 01:18, před 9 lety


Tomáš Hulicius

Hodnocení: