Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 22.1.2016 mi byl vystaven společností CZC.cz s.r.o. dobropis na základě čtyř uznaných reklamací telefonu Sony Xperia SP, který jsem zakoupil 30.1.2014 na pobočce Praha 1-Muzeum. Podepsaný s číslem účtu jsem ho zaslal emailem 25.1.2016. Odpověděl mi 1.2.2016 pan Jan Fau , že se omlouvají za pozdní odpověď, že nemohli reagovat dříve vzhledem k množství přijatých emailů, že děkují za zaslaný dobropis a že částka bude zaslána na účet v nejbližších dnech. Bohužel do dnešního dne 18.2.2016 mi částka na požadovaný účet nedorazila.
Děkuji za kladné vyřízení
Tomáš Hulicius
Sony Xperia SP (C5303), červená
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
děkujeme Vám za podnět.
Situaci jsme prověřili a skutečně došlo na naší straně k chybě. Moc se za ní omlouváme, peníze byste měl mít zítra, nejpozději pozítří na účtě.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení: