Společnost


Axit CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9785Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2016, před 9 lety

Radim Vodička

Znění stížnosti

Sigma cyklocomputer BC 14.12 (bílá) Faktura VF1-02635/2014 koupený v e-shopu Axit.Po roce užívání začala na displeji místo údajů o jízdě blikat hláška "low computer" takže jsem zkusil vyměnit baterii.Jenže výměna nepomohla,skusil jsem jednu.Problém je pořád stejný je to při každém zapnutí tachometru.Z reklamace se přístroj vrátil s tím,že nebyla testováním zjištěna závada.Nevím jak probíhal test a MOC BY MĚ TO ZAJÍMALO,ale prostě to nefunguje jak má.A závada se vyskytuje po celý rok (teplo-zima na to nemá vliv)Závadu jsem i vyfotil a poslal,ale podle nich tomu nic není.Prostě fotka jako důkaz nestačí.


Produkt

Sigma cyklocomputer BC 14.12 (bílá) Faktura VF1-02635/2014


Požadované řešení

Požaduji výměnu zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2016 08:56, před 9 lety

Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2016 20:15, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.