Společnost


Václav Vachtl

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9788Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě - nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2016, před 9 lety

David Mařáček

Znění stížnosti

Objednal jsem si od firmy zboží přes internet. Doručeno bylo 23.12.2015, po rozbalení balíku bylo zjištěno, že první zboží nevyhovuje-požadoval jsem vrácení a u druhého zboží jsem požádal o výměnu za menší velikost. Neprodleně jsem tedy dne 28.12.2015 odeslal nepoškozené a neporušené zboží spolu s kopií faktury a písemným odstoupením od smlouvy - uvedl jsem veškeré náležitosti jako č.obj.- faktury, ze kterého dne, zboží které chci vyměnit za menší velikost a zároveň také číslo mého účtu, na který má společnost vrátit peníze, vše bylo zároveň zasláno e-mailem na e-mailovou adresu společnosti. Postupoval jsem dle pokynů v obchodních podmínkách. Po dvou telefonátech ze dne 21.1. a 28.1.2016 nakonec 1.2.2016 dorazil 1 kus požadovaného vyměněného zboží. Bohužel za druhé zboží do dnešního dne 19.2.2016 nebyly vráceny peníze zpět na účet.


Produkt

Produkt: USA Pro Seamless Tank Ladies, barva-Black Jacquard, velikost 14 - vrácení peněz. Produkt: USA Pro Slouchy capri, barva-Charcoal, velikost 12 - vyměněno za velikost 10


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2016 12:02, před 9 lety

V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem prostředky komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od takto sjednané smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Právo odstoupit od smlouvy má spotřebitel i v případě, kdy se rozhodne, že si část objednaného zboží ponechá a část vrátí. V takovém případě má spotřebitel nárok na vrácení té části nákladů na dodání, o kterou by se náklady na dodání snížily, pokud by věc, kterou vrací, nezakoupil.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatel ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Václav Vachtl, Švihov, Nádražní 442). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2016 17:06, před 9 lety

Vážený zákazníku,

za vzniklou situaci prosím prvně přijměte moji omluvu.

Vaše částečné odstoupení od kupní smlouvy bylo řešeno výměnou jedné položky a musím bohužel konstatovat, že naším pochybením k nevrácení hodnoty položky druhé skutečně došlo. Situace nastala při vystavování opravného daňového dokladu znějícího na Vaše jméno a příslušnou hodnotu vrácené položky tj. 261,-Kč. Tento opravný daňový doklad byl omylem založen do archivu, namísto toho, aby byl předán k okamžité úhradě na Váš bankovní účet.

Situaci jsem nyní osobně napravila a provedla příkaz k úhradě částky ve prospěch Vašeho bankovního účtu, připsání by vzhledem ke stejnému bankovnímu ústavu mělo být okamžité.

Za vzniklou situaci a případné způsobené komplikace prosím ještě jednou přijměte moji omluvu.

Kateřina Poláková
Žábasport.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.2.2016 11:22, před 9 lety


David Mařáček

Hodnocení: