Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tuto stiznost jsem poslala primo na firmu:
3.11. jste si převzali mobil do záruční opravy.Baterie vydržela max 2 dny, proto byl telefon reklamovan. Za 3 týdny jste volali,že mobil jeví známky vody,(nesmysl)ale že pujde za 1000 kč během týdne opravit.Po telefonu jsme dali svolení.Každý týden jsme urgovali a slibovali jste a slibovali.Po 3 týdnech jste volali,že to nejde opravit,tak jsme si mobil vyzvedli s tim, ze sice neni opraveny, ale v domnění,že stále funguje a ze je ve stejnem stavu, jako pred reklamaci, mobil jsem převzal.Po spuštění nenaskočil,tak jsem požádali technika,aby mobil nabil.Po chvíli zkusil telefon a nic se nestalo a on nam řekl, že koroze pokračuje.Volali jsme na ČOI. Pani mluvila s technikem a po té nam sdělila,že máme nárok na uvedení tel.do puvodního stavu.Dostali jsem novou opravenku, nyni uz ale nezarucni. Po zhruba šesti nedělích jsme se Vam ozvali, nebot informace o reklamaci jsme zadne nemeli a sdelili jste nam, že je telefon mechanicky poškozen třetí osobou. Zmínil jsem se, že původně podle nich jevil známky vody a Vas zamestnanec odvětil: No vidíte a ještě k tomu je vytopený klidně si tel.vyzvedněte a mužete si ho dát k posouzení.Telefon tam stále leží, vy nic neresite. :Poskodili jste nam telefon, neopravili a jeste se k nam chovate odpornym a nevybiravym zpusobem.
Nokia Lumia 625
Vzhledem k prvni zarucni oprave - ktera navic byla po 30denni lhute, melo byt nabidnuto adekvatni reseni, podle me vymena baterie zdarma.Dostali jsme navrh na opravu za 1000 Kc, nicmene tu jsme odmitli, ale telefon nam byl vracen [navic po zakonne lhute] v jeste horsim stavu nez pred reklamaci. Druha reklamace jiz byla uvedena jako nezarucni a tam uz prodejce neopravil vubec nic.
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen kupujícímu vydat věc ve stavu, v jakém ji převzal. Vznikne-li škoda na výrobku během reklamačního řízení, nese odpovědnost za takovou škodu prodávající. Ze své odpovědnosti za škodu se může vyvázat, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak nebo že škoda vznikla ještě před převzetím věci do tohoto řízení.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamačnímu řízení slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.