Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9792Nedodané zboží, po odstoupení od smlouvy přislíbeno vrácení peněz, ale bezúspěšně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2016, před 9 lety

Alena Šéblová

Znění stížnosti

Dne 24.9.2015 jsem objednala na internetu a zaplatila 1399 Kč za dětské hodinky-gps.16.10.2015 jsem poprvé nedodání zboží reklamovala.Přišel mi e-mail,že objednávka je evidována a doba dodání je 21 pracovních dnů.Čekala jsem,ale zboží nedošlo.Po dalších urgencích s tím,že chci vrátit peníze, mi 6.11.2015 odepsali:objednávku jsme stornovali.Peníze Vám budou vráceny do 14 pracovních dní zpět na platební kartu.Peníze mi nevrátili.Po dalších urgencích,mi v prosinci napsali,že doménu Berslevu.cz zakoupil v září nový investor ze zahraničí,probíhá audit atd. a že v druhé polovině ledna bude spol. Rabator,s.r.o. nabízet zákazníkům vrácení peněz.Ani po urgenci v únoru mi do dnes peníze nevrátili.Po celou dobu komunikuji na mailovou adresu nejprve: podpora@berslevu.cz a poté podpora@rabator.com. Nyní již přestali komunikovat.


Produkt

Dětské hodinky - gps - alarm a další funkce - růžová barva


Požadované řešení

Požaduji vrácení zaplacených peněz ve výši 1399,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2016 11:43, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2016 16:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.