Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#9796Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2016, před 9 lety

Petra Srnská

Znění stížnosti

Dobrý den, 7.12.2014 jsem si u společnosti Electro World zakoupila vysavač značky Sencor, cca po roce používání se poškodil jeden z nástavců dodávaný k vysavači. Na rotačním kartáči vznikla prasklina v místě kde se napojuje na trubici. 14.2.2016 jsem navštívila prodejce a reklamovala jsem závadu, asi za týden mi přišlo vyjádření servisu (Fast ČR, a.s.,Černokostelecká 1621, 25101, Říčany) jedná se o mechanické poškození a reklamaci neuznávají. Vysavač jsem používala běžným způsobem a nástavec nebyl nijak zvlášť namáhán, proto nesouhlasím s tím že byl mechanicky poškozen.


Produkt

Sencor SVC 7CA SEVEN


Požadované řešení

Výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 11:49, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2016 15:21, před 9 lety

Vážená paní Srnská,

podrobně jsem prošla Vaši reklamaci a pročetla Váš podnět. Kontaktovala jsem servis, který udělal prvotní diagnostiku a zjistil mechanické poškození hubice.

Vzhledem k tomu, že není jednoduché prokázat, že se jedná skutečně o mechanické poškození, objednala jsem Vám novou hubici, kterou očekáváme začátkem příštího týdne.

Jakmile ji budeme mít na naší prodejně v Brně Modřicích, kontaktujeme Vás a zajistíme předání, buď odesláním na Vaši adresu, případně pokud by jste si chtěla osobně vyzvednout, vyzvednete si na prodejně.

Doufám, že budete s tímto řešením spokojena.

S úctou

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2016 19:16, před 9 lety


Petra Srnská

Dobrý den, chtěla bych touto cestou poděkovat dTestu za pomoc při vyřízení mé reklamace. Díky vaší pomoci společnost Elektro World přehodnotila svůj postoj a uznala reklamaci jako oprávněnou. Paní Jurčová z Elektro Wordu která se mnou reklamaci řešila byla velice příjemná a snažila se mi maximálně vyjít vstříc. Děkuji všem kteří mi pomohli Petra S.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2016 11:48, před 9 lety

Vážená paní Srnská,

jsem ráda, že se podařilo reklamaci vyřídit k Vaší spokojenosti.


Pevně věřím, že i nadále zůstanete naší spokojenou zákaznicí.

S úctou

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2016 09:13, před 9 lety


Petra Srnská

Hodnocení: