Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 7.12.2014 jsem si u společnosti Electro World zakoupila vysavač značky Sencor, cca po roce používání se poškodil jeden z nástavců dodávaný k vysavači. Na rotačním kartáči vznikla prasklina v místě kde se napojuje na trubici. 14.2.2016 jsem navštívila prodejce a reklamovala jsem závadu, asi za týden mi přišlo vyjádření servisu (Fast ČR, a.s.,Černokostelecká 1621, 25101, Říčany) jedná se o mechanické poškození a reklamaci neuznávají. Vysavač jsem používala běžným způsobem a nástavec nebyl nijak zvlášť namáhán, proto nesouhlasím s tím že byl mechanicky poškozen.
Sencor SVC 7CA SEVEN
Výměna zboží
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Srnská,
podrobně jsem prošla Vaši reklamaci a pročetla Váš podnět. Kontaktovala jsem servis, který udělal prvotní diagnostiku a zjistil mechanické poškození hubice.
Vzhledem k tomu, že není jednoduché prokázat, že se jedná skutečně o mechanické poškození, objednala jsem Vám novou hubici, kterou očekáváme začátkem příštího týdne.
Jakmile ji budeme mít na naší prodejně v Brně Modřicích, kontaktujeme Vás a zajistíme předání, buď odesláním na Vaši adresu, případně pokud by jste si chtěla osobně vyzvednout, vyzvednete si na prodejně.
Doufám, že budete s tímto řešením spokojena.
S úctou
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Dobrý den, chtěla bych touto cestou poděkovat dTestu za pomoc při vyřízení mé reklamace. Díky vaší pomoci společnost Elektro World přehodnotila svůj postoj a uznala reklamaci jako oprávněnou. Paní Jurčová z Elektro Wordu která se mnou reklamaci řešila byla velice příjemná a snažila se mi maximálně vyjít vstříc. Děkuji všem kteří mi pomohli Petra S.
Vážená paní Srnská,
jsem ráda, že se podařilo reklamaci vyřídit k Vaší spokojenosti.
Pevně věřím, že i nadále zůstanete naší spokojenou zákaznicí.
S úctou
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Hodnocení: