Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9800Zatajování všeobecných podmínek a podání klamných informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2016, před 9 lety

Jan Frantál

Znění stížnosti

Zhruba před deseti měsíci jsem měl telefonát od slečny,která zastupovala jistou společnost...Zdělila mi,že mám možnost otestovat holící strojek jen za cenu poštovného.Tak jsem s nabídkou souhlasil a slečně nadiktoval adresu na kterou má strojek poslat.O žádném předplatném jakési služby nepadla řeč a ani zmíňka o nějakém závazku na dobu neurčitou,ani o dalších budoucích zásilkách od téže společnosti a už vůbec mi nebylo zděleno,že mám jen ctrnáct dní na vrácení zboží a písemnou výpověď.Teď už mi nechodí jen holítka,ale už i trenky,ponožky o kterých mi slečna zřejmě zapoměla říct.Už mě tyto nečekané a hlavně nechtěné balíčky obtěžují!Rozhodně tohle jednání a především zatajování podstatných informací nepříjde solidní.Dokonce bych řekl,že to není v souladu se zákonem.Tohle je můj první krok,kterým jsem začal vzniklou situaci řešit a rozhoně to není můj poslední krok.V pondělí jdu na poštu a všechny výrobky i s písemnou výpovědí posílám zpět.Problém rozhodně nevznikl na mé straně,protože kdyby mi bylo vše řečeno,tak bych nabídku nepřijal.


Produkt

Good Shave,Blackstone,Prestige Underwear


Požadované řešení

Celou nepříjemnou situaci,bych řešil veškerým stornem vzniklých pohledávek u vymáhací agentury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2016 10:39, před 9 lety

Švýcarská společnost Westerfield International AG nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku.

Zdarma bývá jen první zásilka, za následné zásilky už společnost požaduje platbu. Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze." Písemné odstoupení, nejlépe ve formě doporučeného dopisu s dodejkou, je třeba zaslat na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení. Prodejce se souhlasem spotřebitele může vrátit peníze jinak, ale nesmí tím spotřebiteli vzniknout další náklady, nebo stejným způsobem, jakým je od něho získal.

Spotřebitel rovněž může písemně požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 15:31, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.