Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 19. 2. 2016 jsme byli v Olomouci v S-clubu na koncertě The winery dogs který měl na starost již uvedená společnost. Vztupenky byly k dispozici dlouho do předu. Kapacita klubu byla odhadovana na 1 tisic lidi, bohužel pořadatele zajistili vztup na minimalně dalsich 500 lidí což způsobilo to že větší polovina lidi se na koncet nedostala a zůstala venku i přesto že lístek měli zaplacený, já jsem jedna z nich která se nedostala na koncert. Lidem se dělalo špatně, nedalo se tam pohnout. Lidé z koncertu neměli vůbec nic, vzhledem k tomu že se snazili o to aby je někdo neušlapal nebo nepřitlacil.
Vráceni peněz nebo nádrada lístku za jiný koncet v té hodnotě lístku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané jakosti, může spotřebitelka službu reklamovat a žádat odstoupení od smlouvy, případně přiměřenou slevu (pokud byla služba dodána částečně). Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.
Návštěvnici koncertu byla zaslána odpověď hned druhý den potom co nám od ní přišel podnět včetně našich kontaktů. Na naši odpověď nám již nereagovala.
From: Denisa Fričková [mailto:Frickova.D@seznam.cz]
Sent: Sunday, February 21, 2016 2:30 PM
To: olomouc@petarda.cz
Subject:
Dobrý den, vaše společnost pořádala koncert The winery dogs v S-clubu v olomouci. Odhadovana kapacita klubu je cca tisic lidi. Vaše společnost pustila do klubu dalsich 500 lidi navic minimalně. To zapřičinilo mou nevolnost a myslím že nejen mě. Lidé přišli něco na koncertě vidět, viděli jsme jen hlavy a zajímali jsme se o to aby nás dav lidi neušlapal. Já a dalšich 80 lidí jsme se do sálu ani nedostali a museli jsme zůstat u baru. Myslím že je to od vás pěkně nefér a hlavně proti zákonu, pouštět více lidi do klubu než je jeho kapacita. Já nezaplatila plnou částku za lístek abych seděla u baru a proto očekávám vaše férové řešení. To co vaše společnost a pořadatele předvedli bylo neúnosné a nedá se to přehlídnout. Fričková
---------------------------------------------------------------------------
From: PETARDA PRODUCTION a.s. - Olomouc [mailto:olomouc@petarda.cz]
Sent: Monday, February 22, 2016 5:06 PM
To: 'Denisa Fričková'
Subject: RE:
Importance: High
Dobrý den,
prodej vstupenek byl expedován dle informací o kapacitě klubu od jeho majitelů. Domníváme se, že problém nastal, když se nám nepodařilo u vstupu přesvědčit prvních několik desítek fanoušků, aby si odložili své zimní bundy v šatně. A v další fázi navíc řada fanoušků nepostoupila dále do sálu, zůstávala uprostřed před mixpultem a vzadu u vchodu do sálu, takže další fans se již nemohli dostat do druhé části.
Z těchto důvodů jsme cca 25 fanouškům, kteří si stěžovali na špatný výhled na kapelu a přišli za námi během koncertu, s omluvou vrátili na místě vstupné.
Samozřejmě nás moc vzniklá situace mrzí, ale musí se vzít v úvahu, že se jednalo se o klubový koncert, který byl skutečně vyprodán.
Moc děkuji.
S přátelským pozdravem
Vavríková Kristina
PETARDA PRODUCTION a.s.
pobočka Olomouc
Purkrabská 7
772 00 Olomouc
T: 724 029 902
F: 585 421 152
mailto:olomouc@petarda.cz
http://www.petarda.cz/
http://www.velehrad.eu/
http://www.paschaliaolomucensia.cz/
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, které má možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.