Společnost


RWBM - CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9804Reklamace bundy Killtec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2016, před 9 lety

Pavel Buček

Znění stížnosti

Kde prosím můžu reklamovat bundu, když obchod neexistuje. Koupil jsem si bundu dne 25.8.2015 na prodejně v OC Olympia v Brně. Po krátkém nošení asi čtyř dnů se rozpáral rukáv ve švu a po dalších asi deseti dnech se mi rozpadl zip a u kapes to vypadá že by se rozpadl hned taky. Nevím kam se můžu s reklamací obrátit.


Produkt

Bunda mix - M - 200 44 vel. cena: 1497kč.


Požadované řešení

Výmněna zipů a zašití rukávu, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 13:30, před 9 lety

Společnost RWBM - CZ spol. s r.o. se dle zápisu ve veřejném rejstříku k dnešnímu datu nalézá v konkurzu.

Pokud je společnost v insolvenčním řízení a dokonce je na ni vydán konkurz, tak už se vypořádávají jen pohledávky přihlášené v insolvenčním řízení. V tento moment již zpravidla nelze uplatňovat na takové společnosti své nároky. Přesto doporučujeme spotřebiteli, aby se pokusil kontaktovat neprodleně insolvenčního správce uvedeného v insolvenčním rejstříku, s dotazem, zda vůči společnosti může ještě uplatnit svoji platnou pohledávku, pokud ano, neprodleně tak učinit.

Detail insolvenčního řízení společnosti RWBM - CZ spol. s r.o. je zveřejněn na stránkách https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=da5b569c-3b4f-4508-b10a-6c16bbafea0d

Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 17:09, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.