Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9808Poškozený skleněný chladič rozbitý

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2016, před 9 lety

Miroslav Malec

Znění stížnosti

balík byl zabalen a vypolstrován proti rozbiti a označen pozor křehké řidič ho polepil presto byl dopraven v rozbitém stavu
při podaní reklamace mne nikdo dosud nekontaktoval


Požadované řešení

pozaduji nahradu škoby mel hodnotu 7000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 13:49, před 9 lety

V případě, že spotřebitel zakoupil chladič od soukromé osoby a nikoli od podnikatele, pak tento nenese za věc odpovědnost během přepravy. Došlo-li tedy k poškození věci během přepravy, primární odpovědnost jde za přepravní společností, se kterou je spotřebitel povinen situaci řešit a nikoli prodejce. Tento systém vychází z §§ 2121 a 2123 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud by řešení s přepravní společností vedlo k tomu, že škoda vznikla vinnou špatně zabalené zásilky, či jiným porušením povinností ze strany prodejce, je prodejce povinen tuto škodu uhradit dle § 2125 odst. 1 výše uvedeného zákona. Za tímto účelem je možné zaslat žádost o náhradu škody prodejci spolu s podklady (kopie vyjádření přepravce, vyčíslení nákladů, kupního dokladu) doporučeně na jeho adresu.

Pokud by však byl prodávajícím podnikatel, nese dle § 2910 výše uvedeného zákona nebezpečí škody při přepravě on. Řešení situace by pak bylo na prodejci.

Doba vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní ode dne uplatnění a zaslání všech potřebných dokumentů. Protokol s vyjádřením zasílá přepravce poštou na adresu plátce přepravy, popřípadě dle dohody na uvedenou emailovou adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 17:02, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.