Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 23.12.2015,kdy jsem písemně odstoupil od smlouvy se marně snažím z tohoto portálu získat zpět částku 299.-Kč.Pro informaci zde uvedu poslední e-mail panu KončicDobrý den.
Reaguji tímto na balíček,který jsem od vás obdržel 28.1.2016 ve kterém aniž bych ho rozbalil byl zřejmě paralyzer,který jsem si u vás objednal 19.11.2015 a který jsem téhož dne převodem zaplatil.
Platba v částce 299.-Kč byla potvrzena a její přílohou byl i voucher č.151119-012472,podle kterého měla zásilka dojít do 15 pracovních dnů.
Nestalo se tak.18.12.2015 jsem e-mailem urgoval nedodání zboží.Na e-mail jste měli do 2-3 pracovních dnů reagovat.Čekal jsem týden a zase nic.23.12.2015 jsem vám přes e-mail poslal odstoupení od smlouvy se žádostí o vrácení zaplacené částky na můj účet.A zase nic.Lhůta 30 dnů daná v této věci byla vyčerpaná a tak jsem se 22.1.2016 obrátil na ČOI Praha a předal jí veškerou dokumentaci s žádostí o pomoc.
Takže váš paralyzér pane Končický měl být dárkem k Vánocům.V této chvíli mně je k ničemu a vy s ním přicházíte s křížkem po funuse nehledě na to,že bych spíše očekával vrácení platby.Já mám ale obavy,že o mém odstoupení od smlouvy ani nevíte.Pracovníci na zákaznickém e-mailu nekomunikují protože to prý je jen automat.A operátorka na zákaznické lince je ukázkou neprofesionality,neochoty a řady dalších negativ.Moje první platba k vám šla přes www.payu.cz Ticket a ona nebyla schpna tuto platbu identifikovat a tvrdošijně trvala na tom,že jsem žádné peníze neposlal.Velmi složitě jsem tehdy žádal Ticket o potvrzení mé platby.V tom dalším případě slíbila,že zařídí,aby mně kontaktoval pracovník,který má zásilku na starosti,ale nic se nedělo.Když jsem ve věci intervenoval tak si poznamenala číslo mého telefonu a dále ho nebrala ač s jinými účastníky komunikovala.To jsem si zjistil na výpisu od O2.Ale stači.Seriozní e-shopy je třeba si vybírat a ověřovat a tady se mně to nepovedlo.
Nepoškozený balíček posílám s přebalem zpět na vaší adresu.Trvám na odstoupení od smlouvy zaslané vám 23.12.2015 a žádám vás o vrácení původně zaplacené částky 299.-Kč + částky poštovného 44.-Kč za vrácení balíčku,který jsem již nepožadoval a neměl jste ho tedy vůbec posílat na č.ú.2300076727/2010,VS 450104080.Celková částka tedy činí 343.-Kč a chci vás upozornit,že mám dostatek důkazů pro její vymáhání i soudní cestou.Pod č.RR034094917CZ můžet sledovat zaslaný balíček.
Jakmile bude platba připsána na můj účet stáhnu u ČOI svoji stížnost.
S pozdravem Školník Jiříkému
Vše podstatné bylo uvedeno výše v popisu stížnosti.
Chci vrátit peníze!
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a prodávající je povinen spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou mu spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.