Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#9810Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2016, před 9 lety

Zdeněk Bezděka

Znění stížnosti

Dobrý den,
13.11.2014 jsem koupil v Elecro Worldu v Liberci čtečku knih - PocketBook - 614W.
31.2.2016 se na displeji objevila černá tečka. Jelikož jsem na své věci ze zásady opatrný a na čtečku jsem si koupil ochranné pouzdro, jsem přesvědčen, že závada nevznikla neopatrným zacházením.
2.2.2016 jsem čtečku reklamoval.
8.2.2016 jsem byl telefonicky informován servisem,že dislej byl mechanicky poškozen a že mi ho za cenu téměř nové čtečky vymění.Toto jsem odmítnul.


Produkt

POB614BASGREY PocketBook 6´E-INK 614 Basic2 Grey


Požadované řešení

Rád bych aby reklamace byla uznána a to výměnou displeje nebo celé čtečky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 09:48, před 9 lety

V tomto případě bude vše záviset na možnosti prokázat, že k poškození zboží nedošlo zaviněním spotřebitele. Zamítl-li prodávající reklamaci a spotřebitel se zamítnutím a uvedenými důvody nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce. Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru. Prokáže-li znalecký posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2016 10:33, před 9 lety

Vážený pane Bezděko,

na základě informací uvedených v podnětu jsme dohledali Vámi uplatněnou reklamaci.

Podrobně jsme prošli průběh reklamace, současně vyjádření servisu i cenový návrh na opravu. Bohužel nejsme schopni v tomto případě změnit naše rozhodnutí ohledně zamítnutí reklamace. Autorizovaný servis výrobce jednoznačně ve svém vyjádření uvádí mechanické poškození výrobku. My jako prodejce nejsme schopni odborně posoudit zda k mechanickému poškození došlo či nikoliv. K tomu nám slouží vyjádření autorizovaného servisu výrobce, aby posoudil oprávněnost reklamace. V tomto případě však byla záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškození a toto stanovisko zůstává i pro nás neměnné.

Vzhledem k výše uvedenému Vám doporučujeme obrátit se na soudního znalce z oboru a na uvedený výrobek nechat vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců najdete na www.justice.cz . Vyjde-li tento posudek ve Váš prospěch, prosím obraťte se znovu na jakoukoliv naši prodejnu či na centrálu společnosti. Na základě tohoto posudku můžeme řešit s výrobcem skutečnosti, které jsou v posudku uvedeny a zvrátit tak jeho stanovisko.

V případě, že vyjde znalecký posudek ve Váš prospěch, uhradíme Vám náklady s ním spojené a ostatní náklady, které Vám společně s uplatněním reklamací vznikly.

Je nám velice líto, že Vám nemůžeme sdělit příznivější odpověď.

Děkujeme za Váš podnět

Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2016 09:26, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 21:35, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.