Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#9826Absolutni nefunkčnost této společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2016, před 9 lety

Melanie Mlejnek Lédlová

Znění stížnosti

Mojí mamince již tři týdny nefunguje pevná linka.Po několika návštěvách na o2 v Trutnově se nedozvěděla nic.Jelikož na bezpl.linku 800 184 084 se nelze dovolat.Dostala pouze doporučeni,že musí být trpělivá a zkoušet a zkoušet a určitě se dovolá.Musím dodat,že mé mamince je 83 let a telefon nutně potřebuje.Výsledek je takový,že jsem sedla do auta a přijela ze 700 km vzdaleného bydliště abych toto vyřešila.Po asi 20 neuspěšných pokusech pojedu vypovědět služby.Je to ostuda jak se společnost chová ke svým zákazníkům. S pozdravem Melanie Mlejnek Lédlová.


Produkt

Nelze telefonovat ani se dovolat na pevnou linku.Nic nefunguje.


Požadované řešení

Kontakt na odpovědného člověka,který odstranuje poruchy.Linka 800 184 084 vám pouze třikrát zopakuje nabídku služeb a poté poděkuje za zavolání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 09:47, před 9 lety

Odstoupení od smlouvy pro vadně poskytovanou službu není možné a jediným způsobem vedoucím k ukončení této služby by byla výpověď. Pokud by měla spotřebitelka smlouvu na dobu určitou, pak může poskytovatel služeb požadovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy, která nesmí převyšovat jednu pětinu souhrnu zbývajících měsíčních paušálů do konce trvání smlouvy.

I když většina podnikatelů preferuje hlásit poruchy telefonicky, už v případě opakované reklamace vadné služby, kdy předchozí zásahy neodstranily daný problém, doporučujeme řešit reklamaci prokazatelně, tedy písemně nebo alespoň e-mailem.

Podle § 64 odst. 9 a 10 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je právem spotřebitele poskytnutí služby reklamovat, nejpozději však 2 měsíce zpětně, a poskytovatel je povinen ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace vyřídit. Vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem, např. doručením písemného vyjádření k reklamaci.

V souladu s odstavcem 12. daného ustanovení má právo spotřebitel od poskytovatele služby požadovat odstranění závady tak, aby mohl službu opět řádně využívat a po dobu, kdy tomu tak nebylo, je poskytovatel povinen snížit cenu služby. Může se však spotřebitel s ním ovšem dohodnout i na poskytnutí dané služby náhradním způsobem.

Nebude-li reklamace poskytované služby vyřízena ke spokojenosti spotřebitele nebo nebude do 1 měsíce vyřízena vůbec, je zákazní oprávněn podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu, který jakožto dozorový orgán přezkoumá, zda byla reklamace oprávněná a poskytovatelem tedy nesprávně vyřízená. Řízení o námitce je upraveno v § 129 odst. 3 uvedeného zákona.

Je-li spotřebitel schopen prokázat uplatnění reklamace, tj. poslední nahlášení závady, je třeba si ohlídat konec měsíční lhůty, a nebude-li reklamace uspokojivě vyřízena, je možné se obrátit na daný úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2016 13:48, před 9 lety

Pěkný den,
vaše zkušenost mne mrzí. Situaci samozřejmě rádi prověříme. Zašlete nám prosím číslo linky, kterého se porucha týká a to pomocí:www.o2guru.cz/guru .
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2016 21:08, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 16:13, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.