Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#9829Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2016, před 9 lety

Jaroslav Jurdič

Znění stížnosti

Router Tenda N60 zakoupen přes internet 15.9.2015, reklamován na pobočce v Opavě 26.1.2015 a 11.2.2016.
Popis chyby: Pokud zapnu zabezpečení WPA2-PSK (2.4 GHz WIFI) a následně (po libovolné časové době) dojde k vypnutí - zapnutí (reboot) routeru zabezpečení WPA2-PSK přestane fungovat. Zabezpečení se přepne na WPA-PSK. Nastavení provádím podle dodaného návodu. Průběh chyby zdokumentován na https://youtu.be/EWGnlHZh3CU
Video s chybou bylo předáno na DVD při druhé reklamaci.
Test jsem prováděl na dvou různých PC (originální OS Windows 7) a internetových prohlížečích IE 11 a Mozilla Firefox 43.0.4.
Společnost reklamaci pokaždé neuznala. Tvrdí, že zařízení je v pořádku. Na můj dotaz, jak mám tedy zabezpečení WPA2-PSK nastavit, aby bylo aktivní i po vypnutí - zapnutí routeru nereagují.


Produkt

Router Tenda N60 (SN:E3381014429000072)


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 10:27, před 9 lety

Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Ve prospěch spotřebitele hovoří v daném případě rovněž ustanovení § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Ten říká, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. To znamená, že důkazní břemeno leží na prodávajícím, který by musel prokázat, že se o vady nejedná, kdyby chtěl reklamaci zamítnout. Ideálně by to měl on sám prokázat znaleckým posudkem, nelze jej však k tomu nutit. Pokud reklamaci zamítne, aniž by si sám nechal zpracovat znalecký posudek, vystavuje se nebezpečí, že bude kupující rozporovat vyřízení reklamace, což povede k nárůstu budoucích nákladů pro prodávajícího. Toto důkazní břemeno nese prodávající také u soudního řízení. To znamená, že kdyby jej spotřebitel žaloval, aniž by si sám nechal zpracovat posudek, musel by prodejce u soudu prokázat, že věc byla v době převzetí bezvadná, jinak soud přizná nárok kupujícímu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2016 11:03, před 9 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost se k případu vyjádřit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.3.2016 12:46, před 9 lety


Jaroslav Jurdič

Hodnocení:

Komentář: Při třetí reklamaci produktu byla konečně identifikována chyba. Bylo nutné z komunikace vynechat lokální prodejnu a vše řešit přímo s technickou podporou T.S.Bohemia. Paralelně s tím jsem problém řešil také s technickou podporou Tenda (výrobce zařízení).
Kupní cena vrácena nebyla, zařízení je však funkční, a proto netrvám na vrácení zaplacené částky.