Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,zatím se nic neděje , Mám jít 9.3. opět kvůli kabátu a reklamaci, kterou nepřijali,nevím zda jsem napsala že mi i vypárali podšívku aby ten kabát vyžehlili, .Do reklamačního lístku napsali závada odlepená vystuž-pomačkání.Jsem zvědavá jak to bude dál, už jenom to že vypárali podšívku a napsali že je odlepená výstuž.
vyčištění
zaplacení kabátu
|
Tweet |
Bude-li čistírna trvat na zamítnutí požadavku spotřebitele, bude nutné převzít zboží a zaslat na adresu čistírny doporučeně a s dodejkou předžalobní výzvu, kde bude spotřebitel požadovat uhradit po čistírně škodu.
Nevyhoví-li čistírna, bude nutné pro úspěch ve věci se obrátit na místně příslušný soud se žalobou.
Doporučujeme vše si pečlivě zdokumentovat (vyfotit, natočit), originály všech listin si ponechat, aby v případě soudního sporu je bylo možno doložit jako důkaz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.