Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9833Pravidelné problémy s doručováním i domluvou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2016, před 9 lety

Karel Mařík

Znění stížnosti

Dobrý den
jen sem chtěl upozornit na kvalitu služeb a obtížnost domluvy s vašimi lidmi co zaváží Doksy u České Lípy...
Viz.situace
Objednával sem 3xstejný balík po 30kg tak aby ho PPL dostala nejdéle v pondělí v týdnu kdy mám noční abych byl k dispozici po celý den.
Informační email o předání balíku od dodavatele mi přišel v pondělí-první pokus o doručení byl v až pátek,ale bohužel přivezli jen jeden balík za cenu všech třech 1300Kč,pán se slušně omluvil a domluvili jsme si předání na sobotu,to znovu pán přijel,měl už všechny balíky bohužel za třínásobek ceny!!!
Poslal sem ho znovu pryč s tím že mám tenhle týden odpolední směnu a dodání je možné pouze v dopoledních hodinách...
Dnes mi bylo telefonicky oznámeno že doručení v dopoledních hodinách není absolutně možné a buď se balíky nechají na sběrném místě,nebo se pošlou zpět dodavateli.
Takový přístup vašich zaměstnanců se mi vážně nelíbí!-když už dvakrát zkazím dodávku tak potřetí se snažím alespoň částečně omluvit a přizpůsobit...
Kdybych chtěl tahat 90kg balíky pěšky domů nemusel sem je objednávat PPLkou,ale vyřešit to levnější cestou...
Předchozí dodávka bojleru mě poučila o tom každý balík rozbalit a zkontrolovat-bojler byl hodně pobouchaný,naštěstí v místech u stropu a když potřebujete doma teplou vodu tak na nějaké kosmetické vady moc nekoukáte...
Další balík nechali v práci na recepci bez mé přítomnosti atd.
ještě jednou vás chci poprosit o ráznou domluvu pánům co zaváží Doksy
Po tom co se ptal mezi lidmi tak nejsem jediný nespokojený zákazník z poslední doby...
s pozdravy
Karel Mařík


Produkt

obecně


Požadované řešení

domluva zaměstnancům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 18:41, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.