Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#9834Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2016, před 9 lety

Jana Petrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na neuznanou reklamaci ohledně ukončení poskytování služeb s věrnostním programem u Vaší společnosti. Dostala jsem výpověď z bytu, kde bylo připojení k internetu poskytováno. Musela jsem se tedy odstěhovat a ukončit službu, jelikož na nové adrese není možnost připojení k UPC ( ověřováno s operátorkou UPC). Při sjednávání služby jsem nebyla operátorkou informována o věrnostním programu, který byl přiřazen ke smlouvě. Já jsem si vybrala rychlost připojení za cenu 449kč, kterou inzerujete na internetu. Jelikož mnou neovlivnitelná situace zapříčinila nutnost ukončení služby, mám teď zaplatit přes 2000 Kč jako kompenzaci Vaší společnosti, kvůli tomu, že odcházím dříve než je rok od sepsání smlouvy. Kdyby byla ta možnost, tak zůstanu, ale ona bohužel není. Byl navrhován i převod na následného uživatele bytu, ale to není možné. Byt je v družstevním vlastnictví a bude se prodávat, což znamená, že v bytě nikdo nemusí být i několik měsíců.


Produkt

ukončení smlouvy


Požadované řešení

Žádám o možnost buď okamžitého ukončení služeb, bez výpovědní lhůty a platbu Vámi požadované kompenzace, nebo dodržení výpovědní lhůty, ale odstoupení od kompenzace ve výši cca 2000. Tak i tak na tom budu bitá já, jako klientka. Je nesmyslné, abych platila další 2 měsíce za službu, kterou již nevyužívám ( modem mi leží doma v krabici ) a navíc ještě platila přes 2000 korun. Buď to či ono. Jsem přístupná kompromisům, ale abych platila, když to tak řeknu pokuty, za to, že nemohu pokračovat v odbírání služeb, mi přijde nesmyslné a vůbec ne v rámci proklientského přístupu, na který kladete důraz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 14:57, před 9 lety

Zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, změnu smlouvy z důvodu přestěhování vůbec neřeší a ponechává to na vůli smluvních stran, pokud tedy nedojde k dohodě smluvních stran o změně stávající smlouvy, pak má spotřebitelka právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby po spotřebiteli právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2016 17:22, před 9 lety

Zamítnutí reklamace bylo z naší strany v pořádku. Klientka podepsala smlouvu, kde s věrnostními podmínkami souhlasila. S klientkou jsme se spojili a dohodli se na řešení situace.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2016 21:11, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2016 20:05, před 9 lety


Jana Petrová

Hodnocení:

Komentář: nejsem spokojena, protože abych dosáhla oné vstřícnosti a kompromisu, musela jsem se vyjádřit na veřejně dostupném webu. Myslím, že společnost by si své klienty udržela, kdyby se snažila dobádat se zlaté střední cesty ihned a né až když jde do tuhého. Upřímně, už nikdy tato společnost, né kvůli kvalitě služeb ,ty byli dodávány v pořádku, ale kvůli neochotě firmy dobádat se zlaté střední cesty.