Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na neuznanou reklamaci ohledně ukončení poskytování služeb s věrnostním programem u Vaší společnosti. Dostala jsem výpověď z bytu, kde bylo připojení k internetu poskytováno. Musela jsem se tedy odstěhovat a ukončit službu, jelikož na nové adrese není možnost připojení k UPC ( ověřováno s operátorkou UPC). Při sjednávání služby jsem nebyla operátorkou informována o věrnostním programu, který byl přiřazen ke smlouvě. Já jsem si vybrala rychlost připojení za cenu 449kč, kterou inzerujete na internetu. Jelikož mnou neovlivnitelná situace zapříčinila nutnost ukončení služby, mám teď zaplatit přes 2000 Kč jako kompenzaci Vaší společnosti, kvůli tomu, že odcházím dříve než je rok od sepsání smlouvy. Kdyby byla ta možnost, tak zůstanu, ale ona bohužel není. Byl navrhován i převod na následného uživatele bytu, ale to není možné. Byt je v družstevním vlastnictví a bude se prodávat, což znamená, že v bytě nikdo nemusí být i několik měsíců.
ukončení smlouvy
Žádám o možnost buď okamžitého ukončení služeb, bez výpovědní lhůty a platbu Vámi požadované kompenzace, nebo dodržení výpovědní lhůty, ale odstoupení od kompenzace ve výši cca 2000. Tak i tak na tom budu bitá já, jako klientka. Je nesmyslné, abych platila další 2 měsíce za službu, kterou již nevyužívám ( modem mi leží doma v krabici ) a navíc ještě platila přes 2000 korun. Buď to či ono. Jsem přístupná kompromisům, ale abych platila, když to tak řeknu pokuty, za to, že nemohu pokračovat v odbírání služeb, mi přijde nesmyslné a vůbec ne v rámci proklientského přístupu, na který kladete důraz.
|
Tweet |
Zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, změnu smlouvy z důvodu přestěhování vůbec neřeší a ponechává to na vůli smluvních stran, pokud tedy nedojde k dohodě smluvních stran o změně stávající smlouvy, pak má spotřebitelka právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby po spotřebiteli právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba.
Zamítnutí reklamace bylo z naší strany v pořádku. Klientka podepsala smlouvu, kde s věrnostními podmínkami souhlasila. S klientkou jsme se spojili a dohodli se na řešení situace.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: nejsem spokojena, protože abych dosáhla oné vstřícnosti a kompromisu, musela jsem se vyjádřit na veřejně dostupném webu. Myslím, že společnost by si své klienty udržela, kdyby se snažila dobádat se zlaté střední cesty ihned a né až když jde do tuhého. Upřímně, už nikdy tato společnost, né kvůli kvalitě služeb ,ty byli dodávány v pořádku, ale kvůli neochotě firmy dobádat se zlaté střední cesty.