Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 8.2. 2016 jsem si přes společnost Internet Mall, a.s. objednala Pampers Active Baby 4 Maxi (7-14kg) GP-2x76ks.. Plenky jsem zaplatila předem, ale doručen mi byl pouze jeden balík plenek, i když měli být dva. Kontaktovala jsem tedy reklamní oddělení, kde nejprve chtěli nafocení nekompletního zboží, nakonec mi paní napsala, že mi chybějící balík poslat nemohou, že když jsem už první balík rozbalila, že to prostě nejde, ani že mi nevrátí peníze a že mi nabízí slevový kupon na příští nákup. Jenže já potřebuji plenky, slevový kupon mi moc nepomůže. Po té jsem tedy psala na tuto stránku - dTest, abych se poradila jak dál. Zde mi bylo řečeno, že mi musí společnost vrátit peníze, nebo doposlat chybějící balík. Tak jsem to tedy napsala paní na reklamační oddělení a ona mi odpověděla, že jim mám poslat první balík, že mi vrátí peníze. Jelikož jsem ale první balík rozbalila, nemohu ho samozřejmě poslat zpět. Když jsem se paní ptala, proč je takový problém, poslat druhý balík, napsala mi, že to jejich systém neumožňuje, že není možné zdarma bez předchozí objednávky odesílat zboží.
Pampers Active Baby 4 Maxi (7-14kg) GP-2x76ks, číslo objednávky je 91391291 a číslo faktury 5017805331
Ráda bych, aby mi byl poslán chybějící balík plenek, protože ho prostě potřebuji pro své dítě. A navíc je to vše už zaplacené.
|
Tweet |
V daném případě se jedná o uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě. V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc je v odpovídajícím množství, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno nekompletní zboží, než které bylo objednáno.
Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona. V daném případě dodat chybějící kus v souladu s kupní smlouvou, pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli kupní cenu za nedodané zboží.
Po vyřízení reklamace pak má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly, dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Vážená paní Oulehlová,
velice se Vám omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou.
V tomto případě bych Vám ráda nabídla slevový poukaz v hodnotě 450 Kč na další nákup, nebo proplacení částky ve výši 439 Kč za nedodaný jeden balík plen.
Pokud s touto variantou souhlasíte, prosím, napište nám na overeno@mall.cz číslo Vašeho účtu, nebo informaci, zda máte o slevový poukaz zájem.
Obratem si jej nechám případně vystavit a bude Vám zaslán zpět do e-mailu.
Poprosím Vás tedy o ponechání Vámi již rozbalené balení a reklamaci bych s Vámi ráda vyřídila výše uvedeným postupem.
Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.