Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9836Dlouhá dodací lhůta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2016, před 9 lety

Katarína Nováková

Znění stížnosti

Dne 15.2. (pondělí) jsem obdržela e-mail od společnosti, ve které jsem objednala zboží, s informací, že zásilka je na cestě. Když mi celý týden nic nepřišlo, v pátek 19.2. jsem požádala danou společnost o prověření. Zaslali mi číslo zásilky PPL, vzápětí mi volal zaměstnanec společnosti PPL, že prý postrádám zásilku, jak je asi veliká a že ji nemůžou najít a že ji mají nejspíš někde ve skladu, že ji dohledají a ozvou se mi. To bylo v pátek odpoledne. V pondělí dopoledne, když se nikdo neozval, jsem zatelefonovala na zákaznickou linku PPL (mimochodem slušně zpoplatněnou!), kde mi velice nepříjemná paní oznámila, že se jim zásilku nepodařilo doručit, protože řidič nemohl najít náš dům (bydlím v ulici, která má 4 vchody na každé straně, v sobotu jsem byla doma a svoje telefonní číslo jsem při objednávce zadala!), znovu se mně tázala na jméno, adresu, telefon a oznámila, že to doručí zítra, že zásilka je u nich a už ji v ten den nerozvezou. Na můj dotaz, kdy asi obdržím sms zprávu s informací o čase doručení jsem dostala odpověď, že ji nedostanu, protože se prý jedná o firemní a ne soukromou zásilku (!). Neochotná a odměřená zaměstnankyně mi na mojí námitku, že potřebuji znát alespoň přibližný čas doručení navrhla, že k nim mám dnes dopoledne zatelefonovat, oni mi dají telefonní číslo na řidiče a tomu mám zatelefonovat já a zeptat se na čas doručení!!! Odmítám platit další poplatky za telefon, za doručení jsem už jednou platila. Jenom pro upřesnění, tovar i poštovné jsem již zaplatila při objednání. Nakonec mi byla zásilka doručená dnes, tj. v úterý 23.2. ve 13.15 hod.


Produkt

Dodání 3 ks elektronických knížek Kouzelné čtení


Požadované řešení

Jsem nesmírně zklamána nejenom z chování zaměstnankyně, ale i z přístupu přepravní společnosti - když si zákazník stěžuje, že zásilku nedostal, měli by to iniciativně a co nejrychleji řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 13:50, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2016 10:46, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.