Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#9839Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2016, před 9 lety

Marie Sloupová

Znění stížnosti

Dne 22.5.2015 jsem podepsala smlouvu s dealerem firmy, 25.5.2015 jsem písemně doporučeně zaslaným formulářem od smlouvy odstoupila, jakož i od smlouvy na koupi žárovek spolu s vrácenými žárovkami. Pošta potvrdila převzetí obou zásilek firmou 27.5.2015 Až 25.11.2015 přišla odpověď na zaevidování Odstoupení od smlouvy, potvrzení o převzetí žárovek dosud ne. Namísto toho od ledna 2016 chodí od firmy jedna upomínka za druhou na částku 2000, postupně navyšovanou vždy o 200 kč, kde vyhrožují odpojením energií - které nikdy nebyly jimi poskytovány, a následným vymáháním. Na toto jsem reagovala již třemi e-maily s přiloženými kopiemi dokladů o odstoupení od obou smluv a vrácení žárovek, posléze doporučeným dopisem s dodejkou. Dodejka se vrátila potvrzená před deseti dny, ale ani na tento doporučený odpor proti platbě, ani na žádný z e-mailů, odeslaných již před měsícem, reakce nepřišla žádná, pouze dnes, již také doporučeně "poslední výzva k zaplacení" Kč 2400 s dalšími výhrůžkami. Ani u jedné upomínky nebylo uvedeno, zač má platba být.


Produkt

zrušená smlouva č. CMA50055700, údajné zákaznické číslo8202345949


Požadované řešení

Stornování neprávem požadované platby, potvrzení převzetí vrácených LED žárovek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2016 15:39, před 9 lety

Pokud byla uzavřena smlouva o dodávkách energie mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitelka právo od této smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní ode dne uzavření této smlouvy. Společnost toto právo musí respektovat.

Bylo-li takto odstoupeno od smlouvy o dodávkách energie, ruší se také kupní smlouva, neboť tato smlouva je na smlouvě o dodávkách energie závislá. Závislá smlouva je smlouva, na základě níž získává spotřebitel zboží nebo služby, které souvisejí se smlouvou uzavřenou mimo obchodní prostory, a toto zboží nebo služby jsou poskytovány obchodníkem nebo třetí stranou na základě ujednání mezi uvedenou třetí stranou a obchodníkem.

Směrnice Evropského parlamentu a Rady o právech spotřebitelů definuje v čl. 2 odst. 15 závislou smlouvu (ve směrnici pojmenována jako doplňková) jako smlouvu, na základě níž získává spotřebitel zboží nebo služby, které souvisejí se smlouvou uzavřenou na dálku nebo smlouvou uzavřenou mimo obchodní prostory, a toto zboží nebo služby jsou poskytovány obchodníkem nebo třetí stranou na základě ujednání mezi uvedenou třetí stranou a obchodníkem.

Závislost smluv spatřujeme v podmíněnosti stanovení ceny zboží na trvání smlouvy s třetí stranou. Mimo to byly smlouvy sjednány ve stejný okamžik a zprostředkování obou smluv zajistil obchodní zástupce jedné společnosti. Právní jednání se posuzuje podle svého obsahu a má-li být určitým právním jednáním zastřeno jiné právní jednání, posoudí se podle jeho pravé povahy.

Spotřebitelka by měla nejprve vyúčtování reklamovat u společnosti. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2016 16:25, před 9 lety

Dobrý den, paní Sloupová,

prosím o potvrzení, že již byla celá záležitost vyřešena především k Vaší spokojenosti na základě komunikace ze dne 25.2.2016.

Zde bych pouze opakovaně potvrdila zrušení platby 2 000 Kč za balení žárovek a navazujících poplatků v plné výši.

V případě dalších požadavků se na mě neváhejte obrátit, ráda Vám pomůžu.

S pozdravem

Monika Schneiderová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2016 17:21, před 9 lety


Marie Sloupová

Ano, potvrzuji, dříve mi nešlo se do systému dostat, až teď po vaší reakci se tu vytvořilo okno pro moji.
Děkuji.
Marie Sloupová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 11:14, před 9 lety

Dobrý den,

prosím dle výše uvedeného o uzavření požadavku.

Děkuji za pomoc.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2016 09:58, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost stížnost doplnit, případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2016 09:19, před 9 lety


Marie Sloupová

Dobrý den,
domnívala jsem se, že věc je z mé strany uzavřena již vyjádřením ze 6.3., kde potvrzuji stornování požadované platby ze strany Comfort energy. Takže tímto pokládám stížnost za úspěšně vyřešenou a uzavřenou.
Děkuji dTestu za podporu a spolupráci.
Marie Sloupová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 15:10, před 8 lety

Dobrý den,

prosím o uzavření požadavku.

Děkuji.

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.7.2016 15:34, před 8 lety


Marie Sloupová

Hodnocení: