Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.5.2015 jsem podepsala smlouvu s dealerem firmy, 25.5.2015 jsem písemně doporučeně zaslaným formulářem od smlouvy odstoupila, jakož i od smlouvy na koupi žárovek spolu s vrácenými žárovkami. Pošta potvrdila převzetí obou zásilek firmou 27.5.2015 Až 25.11.2015 přišla odpověď na zaevidování Odstoupení od smlouvy, potvrzení o převzetí žárovek dosud ne. Namísto toho od ledna 2016 chodí od firmy jedna upomínka za druhou na částku 2000, postupně navyšovanou vždy o 200 kč, kde vyhrožují odpojením energií - které nikdy nebyly jimi poskytovány, a následným vymáháním. Na toto jsem reagovala již třemi e-maily s přiloženými kopiemi dokladů o odstoupení od obou smluv a vrácení žárovek, posléze doporučeným dopisem s dodejkou. Dodejka se vrátila potvrzená před deseti dny, ale ani na tento doporučený odpor proti platbě, ani na žádný z e-mailů, odeslaných již před měsícem, reakce nepřišla žádná, pouze dnes, již také doporučeně "poslední výzva k zaplacení" Kč 2400 s dalšími výhrůžkami. Ani u jedné upomínky nebylo uvedeno, zač má platba být.
zrušená smlouva č. CMA50055700, údajné zákaznické číslo8202345949
Stornování neprávem požadované platby, potvrzení převzetí vrácených LED žárovek.
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena smlouva o dodávkách energie mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitelka právo od této smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní ode dne uzavření této smlouvy. Společnost toto právo musí respektovat.
Bylo-li takto odstoupeno od smlouvy o dodávkách energie, ruší se také kupní smlouva, neboť tato smlouva je na smlouvě o dodávkách energie závislá. Závislá smlouva je smlouva, na základě níž získává spotřebitel zboží nebo služby, které souvisejí se smlouvou uzavřenou mimo obchodní prostory, a toto zboží nebo služby jsou poskytovány obchodníkem nebo třetí stranou na základě ujednání mezi uvedenou třetí stranou a obchodníkem.
Směrnice Evropského parlamentu a Rady o právech spotřebitelů definuje v čl. 2 odst. 15 závislou smlouvu (ve směrnici pojmenována jako doplňková) jako smlouvu, na základě níž získává spotřebitel zboží nebo služby, které souvisejí se smlouvou uzavřenou na dálku nebo smlouvou uzavřenou mimo obchodní prostory, a toto zboží nebo služby jsou poskytovány obchodníkem nebo třetí stranou na základě ujednání mezi uvedenou třetí stranou a obchodníkem.
Závislost smluv spatřujeme v podmíněnosti stanovení ceny zboží na trvání smlouvy s třetí stranou. Mimo to byly smlouvy sjednány ve stejný okamžik a zprostředkování obou smluv zajistil obchodní zástupce jedné společnosti. Právní jednání se posuzuje podle svého obsahu a má-li být určitým právním jednáním zastřeno jiné právní jednání, posoudí se podle jeho pravé povahy.
Spotřebitelka by měla nejprve vyúčtování reklamovat u společnosti. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o uzavření smlouvy.
Dobrý den, paní Sloupová,
prosím o potvrzení, že již byla celá záležitost vyřešena především k Vaší spokojenosti na základě komunikace ze dne 25.2.2016.
Zde bych pouze opakovaně potvrdila zrušení platby 2 000 Kč za balení žárovek a navazujících poplatků v plné výši.
V případě dalších požadavků se na mě neváhejte obrátit, ráda Vám pomůžu.
S pozdravem
Monika Schneiderová
CE
Ano, potvrzuji, dříve mi nešlo se do systému dostat, až teď po vaší reakci se tu vytvořilo okno pro moji.
Děkuji.
Marie Sloupová
Dobrý den,
prosím dle výše uvedeného o uzavření požadavku.
Děkuji za pomoc.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
CE
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost stížnost doplnit, případně ji uzavřít.
Dobrý den,
domnívala jsem se, že věc je z mé strany uzavřena již vyjádřením ze 6.3., kde potvrzuji stornování požadované platby ze strany Comfort energy. Takže tímto pokládám stížnost za úspěšně vyřešenou a uzavřenou.
Děkuji dTestu za podporu a spolupráci.
Marie Sloupová
Dobrý den,
prosím o uzavření požadavku.
Děkuji.
Monika Schneiderová
Hodnocení: