Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9846Čínský výrobek za pár drobných z Číny u nás za tisíc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2016, před 9 lety

Michal Bandurič

Znění stížnosti

Vážení , tento výrobek je předražen řádově o 800 - 900 korun. Je to čínská tretka, nejsem lékař takže nemohu hodnotit jeho léčebné účinky, ikdyž podle selského rozumu tomu absolutně nevěřím. To, že vám to možné trochu zregeneruje oblast okolo očí to asi ano , ale že by vám to pomohlo od brýlí ???? Blbost !!!

A teď to důležité - pokud se tedy rozhodnete tento šmejd koupit, tak pokud zabrousíte na čínský eshop např. www.aliexpress.com a zadáte do vyhledávání "eye massager" najde vám to totožný nebo obdobný výrobek, ale za cenu od 5 do 8 dolarů což je 125 - 200 Kč !!!!!!

Výrobek za oněch 1030Kč jsem měl možnost vyzkoušet osobně a mohu říct - nepříjemné , nedrží pořádně na obličeji a po 2min jsem to musel dát dolu, protože mi to bylo nepříjemné.


Požadované řešení

NEKUPOVAT !!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2016 08:14, před 9 lety

Dle českého práva platí, že od smluv uzavíraných distančním způsobem (na dálku po internetu, telefonu) lze odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Po odstoupení od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění do 14 dnů. To znamená, že spotřebitel musí v této lhůtě odeslat zboží zpět prodávajícímu a prodávající je oproti tomu povinen vrátit kupujícímu uhrazené finanční prostředky, a to včetně nákladů na dodání.

Všeobecné obchodní podmínky provozovatele internetového obchodu na webové adrese http://www.optimaskpro.com/cz_official_vf1/ uvádějí k možnosti vrátit zboží pouze následující informaci: "Požadavky na vrácení peněz budou odeslány emailem na: support@optimaskpro.com. " Pokud spotřebitel odeslal odstoupení od smlouvy e-mailem, doporučujeme na odstoupení trvat.

Podstatná je okolnost, že nesplnění povinnosti spotřebitele zaslat zboží do 14 dnů od odstoupení, nelze spojit se zánikem práva na odstoupení, pokud spotřebitel zrealizuje odstoupení od smlouvy dle instrukcí v obchodních podmínkách společnosti. Podle § 1832 odst. 4 občanského zákoníku pouze nemá prodávající povinnost vrátit finanční prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal. Odstoupení je tedy platné a prodávající má povinnost peněžní prostředky vrátit. Odstoupení (tj. projev vůle) bylo zasláno včas. Zákon ukládá spotřebiteli povinnost odstoupení zaslat do 14 dnů od převzetí věci.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu poškozování spotřebitele, případně podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených.

V tomto případě by bylo možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 17:15, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.