Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u Vaší společnosti jsem zákaznicí již 14. rokem a vždy bez obtíží. Avšak 24.11. mi byl na základě lživých podkladů prodán operátorem společnosti T-mobile služba Pevný internet bez drátu s tím, že služba bude aktivována až v lednu 2016. Po zprovoznění přístroje v lednu 2016 a po měsíci užívání jsem zjistila, že slibovaný objem dat a to neomezený, byla lživá informace, a proto jsem volala na infolinku společnosti, kde mi bylo řečeno, že pokud přístroj s výpovědí pošlu ještě ten den (9.2.2016) bude vratka v pořádku přijata na základě 30 denní záruky spokojenosti. Přístroj mi byl vrácen, že jsem tyto podmínky nesplnila a že služba mi běží již od listopadu 2015. Měsíčně platím téměř 2000Kč jen za neomezené volání a za službu, kterou jsem nevyužívala a v případě ukončení spolupráce mi hrozíte smluvní pokutou na přibližnou částku 4000Kč. Jako svobodná nezaměstnaná matka si toto nemohu dovolit a proto pokorně žádám zohlednění faktů, které mi byly při prodeji slíbeny, ale nedodrženy. Měla jsem pevný internet od jiné společnosti s výpovědní lhůtou 2 měsíce a jasně jsem apelovala na operátora, že 2 internety si nemohu dovolit platit.
Pevný internet bez drátu za 399,- měsíčně
Žádám o zrušení služby. Dosavadně zaplacené peníze akceptuji jako platbu za službu, ale dále žádám o zrušení plateb od března 2016. Přístroj zašlu zpět do sídla vaší společnosti.
Předem děkuji za kladné vyřízení mé záležitosti.
S pozdravem Barbora Prejsová
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit.
Ohledně data aktivace služby záleží, co bylo mezi stranami sjednáno. Jestliže byla účtována služba v rozporu s tím, co bylo telefonicky dohodnuto mezi operátorem a spotřebitelem ohledně počátku aktivace služby, lze vyúčtování reklamovat a dovolat se znění takto uzavřené smlouvy. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být řešeny v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.