Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9858Reklamační řízení č. 17/2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2016, před 9 lety

Miroslav Kubín

Znění stížnosti

Po reklamačním řízení mi byl telefon vrácen s vyjádřenim servisu: Poznámka k vyřízení: Reklamace zamítnutá.Přehrán software,telefon vyčištěn a jinak se při testu neprojevilo.(dle reklamačního protokolu). Po zapnutí telefonu jsem zjístil jeho nefunkčnost, poněvadž v telefonu jsou nainstalované aplikace sexy zaměření a nejdou ani odstranit (vírus). Ihned jsem upozornil firmu i později servis, ale tím komunikace ze strany firmy skončila a hrají si na
"mrtvého brouka" Telefon nemůžu odeslat bez domluvy z firmou obratem by mi ho odeslali dobírkou zpět ( reklamační řád)jejich.
Nákup byl proveden přes slevový portál NEW-GO.Firma Sales komunikuje jen elektronický, nemají telefon ani kamený obchod,
fyzické osoby nejsou jen razítko firmy.


Produkt

CORE - TEC NEW C 5000 Smartphone


Požadované řešení

Požaduji zprovoznění do stavu v jakém byl telefon přejímán v reklamačním řízení protokolem č. 17/2016


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 10:18, před 9 lety

V případě, kdy dojde k zamítnutí reklamace, by nemělo být zasahováno do přístroje. Společnost by v tomto případě měla prokázat, že k posouzení vady je nutné uvést telefon do továrního nastavení a teprve následně provést diagnostický test. Je totiž možné, že uvedením přístroje do továrního nastavení se vada skutečně odstraní (respektive na krátkou dobu se odstraní její projevy) a spotřebitel bude v důkazní nouzi, pokud by s výsledkem reklamace nesouhlasil a tento svůj nesouhlas chtěl doložit například znaleckým posudkem.

V každém případě není prodávající oprávněn provádět na zboží jakékoli mimozáruční opravy, a to ani bezplatné. Pokud reklamaci neuzná, není možné bez souhlasu spotřebitele poskytnout mimozáruční servis. Spotřebiteli tím totiž prodávající fakticky znemožňuje rozporovat důvody zamítnutí reklamace a požadovat odstoupení od smlouvy v případě opětovného výskytu vady. Takové jednání ze strany prodávajícího lze považovat za obcházení zákona.

Pokud by byl telefon servisem poškozen a prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol, reklamační protokol.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.