Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem mobilni telefon zakoupeny 4.12.2015 u czc.cz stim ze mi obcas nejde prava spodni cas dotykového displeje + fotoaparát ze ma moc tmave fotky a videa tudis nepouzitelne a to i po nastaveni jasu atd. GSM GIGABITE GSMART CLASSIC s telefonem bylo normalne zachazeno hned jsem koupil i pouzdro a nosil jen v naprsni kapse. Reklamace mi byla zamitnuta stim ze je praskli displej po ochranym sklem displeje telefon mi nikdy nespadnul ani jsem na nem neklepal rizky jak jsem pochopil. Displej zobrazoval normalne a kdyby byl praskli jak uvadeji ze servisu tak si myslim ze by nezobrazoval tak jak ma. Zadam opravu nebo vraceni penez dekuji Mottl
GSM GIGABITE GSMART CLASSIC
Zadam opravu nebo vraceni penez
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Mottl.
Je mi líto, ale vaše reklamace byla neuznána autorizovaným servisem a to vzhledem k mechanickému poškození displeje. Displej tvoří několik vrstev a poškozená může být pouze jedna. Poškození displeje vzniká nejčastěji působením velké síly na zařízení - tedy nejčastěji pád nebo skrut či silné prohnutí (např. při nošení v kapse) .
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si na poškození vypracovat znalecký posudek , který vyjádření servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobry den stale budu opakovat ze na telefon nebyl delan zadny tlak ani nespadnu a byl nosen v pouzdre a maximalne v naprsni kapse a ani nic podobneho,displej mob.tel.zobrazoval nornalne ciste tudis kdyby byl praskli displej ktery obcas fungoval byl by v rohu tmay,tudis jste mi ten to telefon s vadou uz museli poslat,myslel jsem ze to muze delat nejaka aplikace ale to po obnoveni delalo obcas,taze kdyby byl praskli displej nefunguje to porad. Telefon vlastnim cca dva mesice a zavada se objevovala uz pomalu od zacatku tudis tvrdi zejsem s telefonem zachazel jak se ma a se zavadou jste mi to museli poslati vy nebo muselo dojit k poskozeni po ceste prepravni spolecnosti,ja jse telefon posilal ces.postoua pojistij jsem ho. Je treba to to vyresi dekuji Mottl
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den pane Mottl.
Do přílohy nahrávám foto poškození. Toto poškození nemohlo vzniknout vadou přístroje.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobry den,takto mechanicky telefon jsem neposilal jak stale tvrdim tudis jste meli okamzite informovat dopravni spolecnost viz. Ceska posta do dvou dnu a nahlasit poskozeny balik ane se semnou stale dohadovat tudis jste pochibili me poskodili ja telefon pojistil a oznacil jako krehke a kdyby jste to nahlasili mohlo vse probehnout bez problemu napsal jsem vam i dopis zaroven s mob.telefonem kde uvadim co s pristrojem je a kde se zadne mechanicke poskozeni neuvadi a je v rozporu s vasim tvrzenim a jestli bylo meli jste to neprodlene nahlasit jako poskozeny balik! Nikdy bych telfon neposilal s prasklim displejem na reklamaci protoze vim ze se to na ni nevztahuje. Diky Mottl
P.S. a uz to konecne od vas z czc.c chce nekdo semnou resit
V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen kupujícímu vydat věc ve stavu, v jakém ji převzal. Vznikne-li škoda na výrobku během reklamačního řízení, nese odpovědnost za takovou škodu prodávající. Ze své odpovědnosti za škodu se může vyvázat, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak, nebo že zboží bylo poškozeno již před uplatněním reklamace.
K prokázání stavu zboží v době jeho přijetí k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). Bylo-li však zboží zasláno prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, bude složité prokázat, že zboží nebylo poškozené již před odesláním (důkazem by mohl být průvodní dopis spotřebitele nebo případná fotodokumentace). Pokud prodávající zjistil, že je zásilka poškozená, měl dodání zásilky reklamovat u poskytovatele poštovních služeb. Neučinil-li tak, jde to k jeho tíži. Bohužel rozhodnout o tom, jak ke škodě došlo, naší službě nepřísluší, učinit tak může pouze soud (ten rozhodne na základě důkazů, které mu strany sporu předloží).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den pane Mottl.
Vzhledem k tomu, že by bylo velmi obtížné dokázat, v jakém stavu jste nám mobilní telefon poslal, vystavíme vám v rámci dobré vůle dobropis. Rádi bychom celou věc uzavřeli. Prosíme vás o zaslání kompletního balení na Příbramskou centrálu k rukám pana Novosada. Jakmile zboží dorazí kolega vystaví dobropis.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo
Hodnocení:
Komentář: Byl mi vystaven dobropis ted cekam na vraceni penez,vsem dekuji za pomoc hezky ben vsem.