Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#9861Nefunkční internetové připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Josef Tóth

Znění stížnosti

I přes opakované kontaktování servisu, po telefonu, emailu, přes kontaktní formulář. Desítky hodin strávených snahou vyřešit problém, neustálé opakování SMĚŠNÝCH pokusů o vyřešení problému (restartujte router, zařídili jsme sledování vašeho zařízení, přijede technik který vymění kabel...) - nulové zlepšení.

Internet laguje, stáhnout soubor o vyšší kapacitě - naprosto nemožné, videokonference -naprosto nemožné, sledování videopřednášek za účelem edukace - naprosto nemožné, placené videopřednášky kde funguje pouze 1 přehrání - několikrát promarněné.

Při snaze o opakované řešení mi přišel přístup UPC servisu spíše jako slušná forma výsměchu. Úroveň řešení by se dala metaforou vyjádřit jako prorážení zdi hlavou. Přes naprosto nespokojenost jsem podal žádost o kontakt na "vedení" - žádost byla naprosto ignorována.

S naprostým klidem mohu řícti, že jako podnikatel a student vysoké školy využívám měsíčně doslova několika desítek různých služeb, kde samozřejmě vznikají problémy, kterým se vyhnout nedá. Nikdy se mi nestalo že by poskytovatel byl takhle lhostejný vůči svému klientovi a opovrhoval jeho žádostem o řešení problému.

Co mě vytáčí opravdu nejvíce, je ignorace poloviny mých dotazů (akutní ukončení smlouvy bez platby za bonus program, kontakt na nadríženého), ale naprosto automatizovaný emailing s dotazy na spokojenost klienta, které bohužel NIKDO nečte, tudíž mi je záhadou, proč mě ještě UPC otravuje tímto dotazníkem, když jeho vyplnění které mi zabere další čas, kterého už tak investuji do téhle podřadné služby více než dost.


Produkt

internet UPC


Požadované řešení

funkční a stabilní internet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 09:54, před 9 lety

V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora v první řadě ihned upozornit, aby mohl provést nápravu. Sama společnost uvádí pro účely nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC následující informaci: " V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz."

Pokud by však zjištěné závady i přes jejich nahlášení podnikateli nebyly odstraněny a nadále přetrvávaly, doporučujeme spotřebiteli vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.

V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podle zákona o elektronických komunikacích 127/2005 je nutno reklamaci na poskytovanou službu uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.

Je třeba vědět, že se jedná o tzv. službu elektronických komunikací, kdy spotřebitel je v určité výhodě, protože tato oblast spadá pod Český telekomunikační úřad. Není zde tudíž jediný arbitr v podobě soudu, jako u většiny ostatních spotřebitelských sporů. V tomto případě se může uživatel obrátit ještě navíc na Český telekomunikační úřad (ČTÚ) s námitkou proti vyřízení reklamace kvality poskytované služby. ČTÚ na jejím základě o sporu rozhodne ve správním řízení, toto řízení je pro spotřebitele méně finančně náročné. Navíc ČTÚ má oprávnění požadovat po poskytovateli služeb elektronických komunikací podklady v rámci řízení. Tato skutečnost může pomoci motivovat druhou stranu k dohodě o předčasném ukončení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2016 15:55, před 9 lety

Pokusili jsme se s klientem spojit, abychom s ním mohli ohlášené výpadky vyřešit. Bohužel se nám jej nepodařilo ani po několika pokusech kontaktovat, a to ani na telefonicky, prostřednictvím SMS ani emailem. Budeme rádi, pokud se p. Tóth obrátí na naše klientské centrum, kde jeho případ prověříme a navrhneme řešení.

Kontaktovat nás může na NONSTOP lince technické podpory telefonicky na 241 005 100, nebo prostřednictvím e-mailu na info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2016 16:18, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 09:34, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.