Společnost


Internet Info webtrh, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9865Nekalé obchodní praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Marek Machus

Znění stížnosti

Nekalé obchodní praktiky.


Produkt

Reklama?


Požadované řešení

Rád bych, vypověděl smlouvu firmě, která slibuje a nedělá, co by měla, jsou to podvodníci, kteří tahají z lidí peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 13:45, před 9 lety

Pokud byla sjednána smlouva o využití určité služby (ochrana reputace na internetu), ale sjednané smluvní podmínky nebyly dodrženy, neboť tato služba nebyla vinou druhé strany poskytnuta, není možné požadovat zaplacení této neposkytnuté služby (bude tedy také záležet, co bylo mezi smluvními stranami sjednáno). Neposkytnutí sjednaných služeb se považuje za porušení smlouvy podstatným způsobem. V takovém případě má druhá strana možnost od smlouvy odstoupit (dle § 2002 občanského zákoníku).

Je proto vhodné zaslat společnosti odstoupení od smlouvy z výše uvedených důvodů (služba nebyla poskytnuta) a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, jedná se o nekalou obchodní praktiku. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.