Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#9866Parte

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

49 minut 34 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Jan Motyčka

Znění stížnosti

Dne 12.2.2016 v cca 19.00 hodin jsem vhodil do poštovní schránky, situované u pobočky České pošty na Barrandově, 20 ofrankovaných poštovních obálek, které obsahovaly parte, s adresami na různá místa v ČR. Zjistil jsem, že 2 obálky na adresu Medinská 807 v Praze Klánovicích nebyly do dnešního dne doručeny!!!
To musím každou zásilku posílat doporučeně, abych měl jistotu, že adresát zásilku obdrží?
Žádám o sdělení o vyvozených opatřeních.
Ing. Jan Motyčka, janmotycka@email.cz, tel.: 608 310 006.


Požadované řešení

Sjednat nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 11:27, před 9 lety

Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.