Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.2.2016 v cca 19.00 hodin jsem vhodil do poštovní schránky, situované u pobočky České pošty na Barrandově, 20 ofrankovaných poštovních obálek, které obsahovaly parte, s adresami na různá místa v ČR. Zjistil jsem, že 2 obálky na adresu Medinská 807 v Praze Klánovicích nebyly do dnešního dne doručeny!!!
To musím každou zásilku posílat doporučeně, abych měl jistotu, že adresát zásilku obdrží?
Žádám o sdělení o vyvozených opatřeních.
Ing. Jan Motyčka, janmotycka@email.cz, tel.: 608 310 006.
Sjednat nápravu
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman