Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 14.2 jsem na www stránkách hudebnicz.cz objednal CD, které mělo být jako dárek. Objednával jsem to v předstihu a na tento e-shop jsem narazil z toho důvodu, že bohužel nikde jinde už nebylo k dispozici. Na zboží jsem udělal řádnou objednávku přičemž jedinou možnosti platby byla platba kartou. Po potvrzení mě stránka přesměrovala na stránky Tatrabanky a platbu jsem provedl. Předpokládaný datum expedice byl na 22.2. Když se v ten den nic nedělo a nikdo mě nekontaktoval, napsal jsem na eshop a bylo mi odpovězeno, že asi se platba nespárovala. Ať pošlu identifikaci platby. Tu jsem zaslal a od té doby se už se mnou nikdo nebaví. Není žádná reakce na e-maily, telefony. Jak jsem si přečetl na reakcích u sesterských obchodů knizny.sk a dalších, není to ojedinělý případ a obávám se, že se nejedná o seriózní přístup obchodu.
Vec - Stereo Farbo Slep
dodání zboží nebo vrácení platby v co nejkratším termínu
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenské republiky, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.