Společnost


Web Site Design s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9868Nesplnění objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Daniel Pavlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 14.2 jsem na www stránkách hudebnicz.cz objednal CD, které mělo být jako dárek. Objednával jsem to v předstihu a na tento e-shop jsem narazil z toho důvodu, že bohužel nikde jinde už nebylo k dispozici. Na zboží jsem udělal řádnou objednávku přičemž jedinou možnosti platby byla platba kartou. Po potvrzení mě stránka přesměrovala na stránky Tatrabanky a platbu jsem provedl. Předpokládaný datum expedice byl na 22.2. Když se v ten den nic nedělo a nikdo mě nekontaktoval, napsal jsem na eshop a bylo mi odpovězeno, že asi se platba nespárovala. Ať pošlu identifikaci platby. Tu jsem zaslal a od té doby se už se mnou nikdo nebaví. Není žádná reakce na e-maily, telefony. Jak jsem si přečetl na reakcích u sesterských obchodů knizny.sk a dalších, není to ojedinělý případ a obávám se, že se nejedná o seriózní přístup obchodu.


Produkt

Vec - Stereo Farbo Slep


Požadované řešení

dodání zboží nebo vrácení platby v co nejkratším termínu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 14:53, před 9 lety

Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenské republiky, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 17:16, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.