Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#9870Odstoupeni od kupni smlouvy pro překročeni lhůty k vyřizeni reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Igor Slovak

Znění stížnosti

Dne 1.6.2015 jsem koupil telefon Samsung S5
Dne 23.11.2015 firma prijala muj telefon k reklamaci.
Dne 8.1.2016 mi po me urgenci bylo zdeleno ze reklamace byla vyrizena a bude zaslana.
Dne 7.2.2016 po neobdrzani zasilky jsem zaslal Odstoupeni od kupni smlouvy pro nevyrizeni reklamace v zakonni lhute.

Prodejce / Servisni firma tvrdi ze mi bylo zbozi zaslano na moji adresu, pricemz mi nedali dodaci cislo baliku a ja o zadne zasilce nevim.

Do tohoto dne mi nebyla vracena cena za zbozi.

Navrhuji urychlene ukonceni kupni smlouvy.

Dakujem za vyrizeni moji stiznosti.


Produkt

Samsung G900 Galaxy S5


Požadované řešení

Vraceni penez za zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 13:41, před 9 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat prodávajícímu písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. K jeho formulaci je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.