Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosim zadali sme uz dvakrat v ceske lipe o byt a pani N. nam proste nechce dat byt.Znam lidi ktery nemuseli vubec viplnovat zadost a byt dala proc.Mame 3 maly dedi a dneska sehnat byt na dlouhodobe je moc tezky. Mame smlouvu na rok potom si musime najit neco jinyho v cpi sme chteli byt protoze vime ze je to na dlohodobe a to bi sme vazne potrebovali a hlavne kvuli detem .Je mi moc lito ze se to musi resit tak ale jinak to nejde moc vas prosime dejte nam sanci aspon naskousku mi uz nechceme chodit za pani N. vona nas proste vodbije neda nam proste sanci proc.Hlavne ze dava byty tem co sou problemovi a delaj bordel a tem co sou slusny tak ty nemaj sanci proc.
Prosim ad nam daj sanci opravdu si toho budem vazit moc dekujem
|
Tweet |
Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Pokud by byl důvod pro neposkytnutí služby jeden z výše uvedených, může se spotřebitel domáhat, aby bylo od diskriminačního jednání upuštěno, aby byly odstraněny následky diskriminačního zásahu a aby mu bylo dáno přiměřené zadostiučinění. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že dochází k diskriminačnímu jednání, může se obrátit na úřad veřejného ochránce práv. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.ochrance.cz/diskriminace/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.