Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 25.2.2016 jsme koupili u Vás produkty a po zaplacení jsme zjistili, že cena není přijatelná,tak ihned jsme byli na Informaci a chtěli jsme zboží vrátit.Jenže vaše pracovníci naše žádosti nepřijali,byli na nás agresivní a ještě nás diskriminovali,že jsme cizinci a na nás vyhrožovali voláním policii a máme vypadnout do naše země.Rádi chodíme do vašich hypermarketů,ale tento váš přístup se nám vůbec nelibil.ŽÁDÁME VÁS,ABYSTE TENTO PŘÍPAD VYŘEŠILI CO NEJDŘÍV,NEŽ PŘEDÁME NA ČOI A ČESKOU TELEVIZI ČERNÉ OVCE.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
LEDUC
drogerie toaletní papíry
Lepsi pristup k zakaznikum.omluva.At takovy případ se nestane znovu.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Vážený pane,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: