Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#9874Vracení zboží neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Tony Nhân Lê

Znění stížnosti

Dne 25.2.2016 jsme koupili u Vás produkty a po zaplacení jsme zjistili, že cena není přijatelná,tak ihned jsme byli na Informaci a chtěli jsme zboží vrátit.Jenže vaše pracovníci naše žádosti nepřijali,byli na nás agresivní a ještě nás diskriminovali,že jsme cizinci a na nás vyhrožovali voláním policii a máme vypadnout do naše země.Rádi chodíme do vašich hypermarketů,ale tento váš přístup se nám vůbec nelibil.ŽÁDÁME VÁS,ABYSTE TENTO PŘÍPAD VYŘEŠILI CO NEJDŘÍV,NEŽ PŘEDÁME NA ČOI A ČESKOU TELEVIZI ČERNÉ OVCE.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
LEDUC


Produkt

drogerie toaletní papíry


Požadované řešení

Lepsi pristup k zakaznikum.omluva.At takovy případ se nestane znovu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 11:58, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2016 12:59, před 9 lety

Vážený pane,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 09:02, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2016 10:56, před 9 lety


Tony Nhân Lê

Hodnocení: