Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
rád bych se na Vás obrátil s vyřešením výměny zboží, které nám bylo doručeno poškozené.
Jedná se přesně o číslo dotazu CCT2065280, respektive předplacenou pračku s předplaceným dovozem až do bytu.
Po rozbalení jsme zjistili, že je proražené horní víko - nemyslím si, že je to vada na funkčnosti, spíče na kráse, nicméně po splnění procesu rekalamace nám byly nabídnuty dvě varianty, buď sleva 10% nebo výměna, která se bohužel i po několika telefonických a emailových urgencí táhne déle než bychom čekali.
Kontaktoval jsem linku Alza a po rozhovoru s operátorem mi bylo doporučeno pouze čekat na vyjádření, vzhledem k odmítnuté slevě 10%.
Rád bych celou záležitost urychlil a domluvil se s někým na rozumném řešení, s tímto jsem se ale bohužel nesetkal, taková možnost prý neexistuje, myslím si, že by větší střícnost s vyřešením pomohla.
Pračka AEG Lavamat
Výměna poškozeného kusu nebo relevantní výše slevy na poškozený kus
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníka. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Pokud se společnost zavázala k výměně zboží, je povinna svému závazku dostát.
Pokud bylo doručeno poškozené zboží, nebyla splněna jakost při převzetí, zboží je tedy vadné. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vážený pane Jougle,
omlouvám se za zpoždění v reakci. V době, kdy dTest zveřejnil Váš podnět, byl jste již domluven s našimi pracovníky na adekvátní kompenzaci. Mohu Vás ujistit, že ve všech případech jednáme velmi proaktivně a nabízíme jako jednu z možností zajištění svozu plně v naší režii, aby pro Vás bylo celé řešení ještě jednodušší. Domluvit termín dodání však můžeme jen s ohledem na časové možnosti dopravní společnosti a tím vznikl odstup v prvním možném termínu.
Věřím, že nyní je již vše v pořádku a dořešené k Vaší spokojenosti.
Přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení: