Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#9876Výměna poškozeného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 9 lety

Lukáš Jougl

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych se na Vás obrátil s vyřešením výměny zboží, které nám bylo doručeno poškozené.
Jedná se přesně o číslo dotazu CCT2065280, respektive předplacenou pračku s předplaceným dovozem až do bytu.
Po rozbalení jsme zjistili, že je proražené horní víko - nemyslím si, že je to vada na funkčnosti, spíče na kráse, nicméně po splnění procesu rekalamace nám byly nabídnuty dvě varianty, buď sleva 10% nebo výměna, která se bohužel i po několika telefonických a emailových urgencí táhne déle než bychom čekali.
Kontaktoval jsem linku Alza a po rozhovoru s operátorem mi bylo doporučeno pouze čekat na vyjádření, vzhledem k odmítnuté slevě 10%.
Rád bych celou záležitost urychlil a domluvil se s někým na rozumném řešení, s tímto jsem se ale bohužel nesetkal, taková možnost prý neexistuje, myslím si, že by větší střícnost s vyřešením pomohla.


Produkt

Pračka AEG Lavamat


Požadované řešení

Výměna poškozeného kusu nebo relevantní výše slevy na poškozený kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 15:05, před 9 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníka. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Pokud se společnost zavázala k výměně zboží, je povinna svému závazku dostát.

Pokud bylo doručeno poškozené zboží, nebyla splněna jakost při převzetí, zboží je tedy vadné. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2016 13:19, před 9 lety

Vážený pane Jougle,

omlouvám se za zpoždění v reakci. V době, kdy dTest zveřejnil Váš podnět, byl jste již domluven s našimi pracovníky na adekvátní kompenzaci. Mohu Vás ujistit, že ve všech případech jednáme velmi proaktivně a nabízíme jako jednu z možností zajištění svozu plně v naší režii, aby pro Vás bylo celé řešení ještě jednodušší. Domluvit termín dodání však můžeme jen s ohledem na časové možnosti dopravní společnosti a tím vznikl odstup v prvním možném termínu.

Věřím, že nyní je již vše v pořádku a dořešené k Vaší spokojenosti.

Přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.4.2016 13:46, před 9 lety


Lukáš Jougl

Hodnocení: