Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 22.2.2016 som priamo do servisu CZC zaslal notebook ktory sa nedal ani naštartovať. Firma mi neposlala žiadne vijadrenie ku reklamácii a jediné čo mi pršlo na email je zo dňa 25.2.2016 že mi notebook posielajú naspeť a pteto sa domnieam že s ním nikto ani nič nerobil.
Typujem že sa firma bude vyhovárať že notebook už nie je v záruke čo je samozrejme nesprávne pretože záručná doba sa predĺžila o čas ktorý notebook strávil v servise a teda mal by mať záruku do približne začiatku apríla.
Som zvedavý ako sa ku tomuto postaví spoločnosť CZC.
Ján Murček
Sony Vaio
Vrátenie peňazí + náhrada cestovného a poštovného
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Murček.
Prosím vás o zaslání čísla zakázky nebo faktury ,abych mohl vaši reklamaci prověřit.
Děkuji.
Michal Stýblo
Cislo faktury : 1013278217
Seriove cislo : S010001541
A uz do predu upozornujem ze som sa o moznosti teklamacie zaslanim priamo na adresu vasho servisneho strediska informoval kde mi slecna overila ze je to mozne aj ked sa jedna o takto predlzenu zarucnu dobu ...kedze notebook je viac v servise ako u mna. Ja uz nemam cas s nim chodit do ostravy na vasu pobocku co ma stoji obrovske prostriedky a den volna v praci.
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Je nám líto, ale zařízení je již mimo záruku. Zařízení bylo zakoupeno dne 30.10.2013 a na zařízení byly (dle našeho systému )provedeny 2 záruční opravy(jedna trvala 26 dní a 29 dní ). Zařízení jste reklamoval 25.2.2016, což je po záruční době i s připočtením dni v záručních opravách.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Pan Stýblo mne je lúto ze mate zase zlé informácie. Notebook bol na reklamaciach v nasledujucich terminoch :
1 reklamacia : 14.11.2013-14.12.2013 - 30 dni
náslene bol 2 x servisovaný priamo servise sony o com vy nikdy informácie nemate ako zistujem
2 reklamacia : 19.1.2014 - 17.2.2014 - 30 dní
3 reklamácia : 13.7.2014 - 11.8.2014 - 27 dní
a následne zase u vás
4 reklamácia : 1.10.2015 - 26.10.2015 - 26 dní
5 reklamácia : 2.12.2015 - 16.12.2015 - 14 dno
Adteda do kopy to je 127 dni a teda moj notebook mam v ZÁRUKE do probližne 7. marca
Dobrý den pane Murček.
Musíte rozlišovat, zda byla reklamace oprávněná či nikoli. Dle našeho systému byly uznány pouze 2 reklamace.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Ano ??? a ako je to mozné že som ho musel dokoliečka reklamovať ? keby bol hádam opravený správne tak ho nie je nutné posielať na reklamáciu znova a znova ... to že váš servis dokáže v notebooku len preinštalovať windows je celkom vtipné. a práve som volal na vase call centrum a tam mi bolo potvrdené žeje stále v zárucnej dobe tak neviem či vám naozajide o to aby som tento prípad publikoval v černých ovcich a v tedy sa hádam začnete aj vy zaoberat právami zákazníka
Ján Murček
Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
V § 620 občanského zákoníku je stanoveno, že při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Podle § 627 odst. 1 občanského zákoníku se doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, do záruční doby nepočítá. Záruční doba se tak prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení, ale pouze v případě, že bylo o této reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné. Bylo-li tedy o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, záruční doba se nenastavuje. Rozhodující tedy bude počet dní, po kterou byla věc u prodávajícího na řádné a oprávněné reklamaci.
Pokud zaměstnanec společnosti potvrdil spotřebiteli, že se na vadnou věc stále vztahuje záruka, i přestože tomu tak nebylo, mohl by spotřebitel žádat proplacení nákladů spojených se zasláním zboží k reklamaci, jako náhradu škody způsobenou informací nebo radou (dle § 2950 občanského zákoníku).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den pane Murček.
Prosím o informaci, kdo vám sdělil , že je notebook stále v záruce. Dle našeho systému již dávno není. Nevidím tedy důvod, proč by vám náš zaměstnanec tvrdil opak (pokud jste mu nesdělil chybné informace o opravách které jste řešil přímo se servisem ).
Rád bych ale celou věc uzavřel a proto nevidím důvod vám neproplatit nutné náklady, které jste vynaložil na reklamaci - dle našich propočtů by to to nemělo být více než 200,- Kč bez DPH.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Náklady na túto poslednú reklamáciu boli 10 eur. Ak je nutné odfotím a poslem tu do prílohy aj doskal o zaplatení na pošte.
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Pokud máte podací lístek , prosím o jeho sken a zaslání na email styblo@czc.cz , obratem nechám vystavit dobropis, který vám zašleme na potvrzení a doplnění vašich údajů.
S pozdravem
Michal Stýblo
Podací lístok som odfotil a zaslal som vam ho na vas email
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Vystavili jsme dobropis č. 1616014769, který jsem zaslal na email v registraci. Prosíme o doplnění údajů a zaslání skenu zpět , abychom mohli dobropis proplatit.
Děkuji .
Michal Stýblo
Dobry den
Neviem na aky email ste zaslal ten dobropis ale mne na moj z ktoreho som vam posielal odfoteny podaci listok nic neprislo .. je to email janmurcek88@gmail.com ? Alebo email uvedeny pri objednavke tovaru ?
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Dobropis byl vystaven na majitele zařízení - tedy pana. Dušana M. a zaslán na jeho email v registraci.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Tak toto nepochopim vazne preco ste zaslali dobropis na uplne iny email ako na ten cez ktory s vami komunikujem ale to je asi teoria vasej spolocnosti robit taketo zvlastne a nevysvetlitelne veci ...pretoze ja pristup na ten email nemam a oni nemaju potuchy o co ide takze dakujem
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Je mi líto, ale práva z vadného plnění má zákazník, který s námi uzavřel kupní smlouvu. Z tohoto důvodu byl dobropis vystaven a zaslán na registrační údaje na faktuře(kupní smlouvě).
Doporučuji pana Dušana M. kontaktovat a domluvit se s ním o dalším postupu - např. na dobropis může vyplnit vaše číslo účtu a peníze se proplatí vám.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
To ste mi teda ale vobec nepomohol pretoze ta firma je v konkurze a email je neplatny uz asi pol roka cize dakujem za skomplikovanie uz dost zlozitej situacie .... niekedy mam pocit ze jednoduchsie ako komunikovat s vasou firmou tak aby to prinieslo volaky uspech je menej pravdepodobne ako vyvolavanie dazda pomocou bubnov.
Mozete si byt isty ze urcite vasu spolocnost budem ,,odporucat"znamim a rodine a tak isto budem sirit jej uzasne meno ktore si u mna dlhodobo vybudovala.
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Je nám líto, ale dobropis vám vyplatit nemůžeme, vzhledem k tomu, že tato částka může být majitelem nebo správcem konkurzu od nás vyžadována.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
To je velmi pekne a este krajsie je ze oprava ktorú vasa spolocnost odkladala vyse roka som si po zaruke musel zaplatit sam kedze uz bolo po zarucnej dobe a stalo ma to 300 eur .... uz nikdy s vami nebudem obchodovat a ako som uz vyssie spominal budem sirit vase ,,dobre " meno aj dalej.
Ján Murček
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.