Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.3.2015 jsem zakoupila 4,5palcový telefonC3000 S5
dne 5.1.2016 jsem telefon odeslala k reklamaci popis závady: špatně reaguje na otočení obrazu,při připojení k Wifi nereaguje a stahuje co chce špatný dotek nabíječky.14.1.2016 telefon přišel zpět kvůli chybějící dokumentaci, která nebyla v balíčku, ale poslala jsem ji mailem, to asi byla moje chyba, přesto si firma mohla dokumentaci vyžádat poštou, mailem, nebo telefonicky.
15.1.2016 jsem s potřebnou dokumentací znovu zaplatila poštovné a telefon odeslala zpět k prodejci. 22.22016 jsem podala dotaz co je s mojí reklací a hned 23.2. jsem dostala dotaz na č. podacího lístku a další den byl telefon odeslán na mojí adresu se zamítnutím. 25.2.2016 jsem dostala tuto odpověd : zamítnutí v telefonu nainstalovány aplikace, které nebyly s přístrojem dodány, za aplikace třetích stran a jejich vliv na telefon neručíme, zamítnuto.
podle mě nebyla dodržena zákonná hůta 30 dnů a žádala jsem hned o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz děkuji za vaší pomoc
4,5 palcový telefon C3000 S5 seriové č. kod37/BIL
vrácení penězvyřízení reklamace č. 59/2016
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.