Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9893Holící strojek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2016, před 9 lety

Tereza Pelíšková

Znění stížnosti

Dobrý den,

minulý týden mi volala žena, že jsem vyhrála holící strojek, bohužel jsem na to přistoupila a souhlasila jsem, ale informovala jsem se, že se k ničemu nezavazuji a je to pouze jednorázově a když se mě bude holící strojek líbit, mám zavolat na tel.: 296508368 a případně si objednat břity které by chodili jednou za dva měsíce. Dále po mě paní chtěla email s tím že mi to vše ještě pošle na mail, ale zatím stále nic. holící strojek zatím nedorazil a já si vůbec nejsem jistá jak postupovat. Na uvedené číslo se samozřejmě nedá dovolat. Navíc si nejsem jistá zda se jedná o společnost Westerfield, bohužel si z telefonátu nepamatuji.Ráda bych požádala o radu jak postupovat. Děkuji


Požadované řešení

Vyřešení, případně storno objednávky a jak se dá postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 12:11, před 9 lety

Švýcarská společnost Westerfield International AG nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku.

Zdarma bývá jen první zásilka, za následné zásilky už společnost požaduje platbu. Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Společnost Westerfield Int. AG zasílá balíčky ze zahraničí. Je tedy možné, že byl balíček již vyexpedován a bude doručen v následujících dnech nebo týdnech. Z toho důvodu doporučujeme počkat, až balíček bude doručen a až po té odstoupit od kupní smlouvy. Aby spotřebitel předešel budoucím sporům a nátlakům vymáhací společnosti, doporučujeme tedy počkat, až balíček přijde a spolu s ním doporučeně a s dodejkou odeslat odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.

Odstoupení učiněné po telefonu sice je závazné, ale pokud přijde balíček, je povinností spotřebitele zaslat jej společnosti zpět na své náklady. Proto doporučujeme, ať spolu s balíčkem zašle spotřebitel odstoupení od smlouvy. Podnikatel k balíčku přiloží fakturu. Tu nemusí spotřebitel hradit. Je to zbytečné, neboť by podnikatel v důsledku odstoupení spotřebitele musel předmětnou sumu stejně vracet.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.