Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#9895Dodání pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2016, před 9 lety

Ingrid Bezděková

Znění stížnosti

Dobrý den, už jsem se rozhodla napsat stížnost na naší doručovatelku. Nevím jak se jmenuje. Bydlíme v Brně, Kobližná 7.
Už několikrát se nám stalo, že naše dopisy skončily v cizích schránkách. Loni jsem jí už upozornila, že jsme měli dopis u souseda ve schránce a ten byl tak hodný, že ho hodil do naší schránky. Paní doručovatelka mi řekla, že to hází do schránek dobře.
Manžel v listopadu čekal na novou kreditní kartu, která vůbec nedošla. V prosinci ji na poště urgoval,tam mu řekli, že jí dávno poslali. Museli poslat další. Kdybych neměla bankovní účet i já, tak by jsme zůstali bez peněz.
Dnes mu přišel doporučený dopis z pojišťovny, že nezaplatil složenku, co měla v prosinci přijít. Takže díky nespolehlivosti naší doručovatelky, platí navíc penále 50,- Kč.
Dříve k nám chodila doručovatelka - (je to už asi 6 let, co odešla) a na tu byl vždy spoleh.
Byli bychom rádi, kdyby se to už neopakovalo a naše zásilky chodily vpořádku jak mají.
S pozdravem Ingrid Bezděková, Kobližná7 Brno 602 00


Produkt

dodání dopisů


Požadované řešení

Dobrý den, už jsem se rozhodla napsat stížnost na naší doručovatelku. Nevím jak se jmenuje. Bydlíme v Brně, Kobližná 7.
Už několikrát se nám stalo, že naše dopisy skončily v cizích schránkách. Loni jsem jí už upozornila, že jsme měli dopis u souseda ve schránce a ten byl tak hodný, že ho hodil do naší schránky. Paní doručovatelka mi řekla, že to hází do schránek dobře.
Manžel v listopadu čekal na novou kreditní kartu, která vůbec nedošla. V prosinci ji na poště urgoval,tam mu řekli, že jí dávno poslali. Museli poslat další. Kdybych neměla bankovní účet i já, tak by jsme zůstali bez peněz.
Dnes mu přišel doporučený dopis z pojišťovny, že nezaplatil složenku, co měla v prosinci přijít. Takže díky nespolehlivosti naší doručovatelky, platí navíc penále 50,- Kč.
Dříve k nám chodila doručovatelka - (je to už asi 6 let, co odešla) a na tu byl vždy spoleh.
Byli bychom rádi, kdyby se to už neopakovalo a naše zásilky chodily vpořádku jak mají.
S pozdravem Ingrid Bezděková, Kobližná7 Brno 602 00


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 11:26, před 9 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.