Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9897Již po třetí reklamace na stejnou závadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2016, před 9 lety

Radek Černý

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s touto stížností, již 2x jsem měl v czc.cz svůj stolní počítač a během tohoto týdne jsem ho odesílal na centrálu v Příbrami již po třetí a technik nebyl zatím schopen odstranit opakující se stejnou závadu a to je taková, že po nějakém čase běhu se pc po vypnutí pak za nějaký kratší čas nespustí, v monitoru se nic nezobrazí a prostě windows nenaběhnou, jen se roztočí a hučí větráky, pak musím pc odpojit od elektrické sítě, protože jinak ani vypnout nejde a až po několika hodinách opět naběhne a běží naprosto normálně, tento problém už trvá nějak od konce září 2015 a domluvit se přímo s technikem, natož podat stížnost na nějaké vedení, je nemožné, je to skoro jak kdybych dával auto do servisu a domlouval se s manželkou nebo dcerou toho opraváře. Naposled když jsem volal na to jejich centrální číslo, že se opět závada objevila a že opět tedy pc posílám k nim, tak mi operátorka sdělila, že není čas se tím tolik zabývat, tak nevím jestli u takové závady si dělá srandu, tak že opravují systémem hokus pokus, poprvé změnili jen sowtware, po druhé základní desku a teď po třetí nevím co to bude, protože by to mohla dělat ještě i RAM nebo zdroj, ale to jen s kolegou odhadujem, ale to by taky chtělo udělat nějakou diagnostiku a víc se tím zabývat, protože tato závada je nestálá a ne že velké pc se bude tímto systémem opravování drncat neustále po silnici. Podotýkám že pc běželo naprosto bez problému rok a osm měsíců, tak že celé pc je stále v záruce, tedy teď už i s dobou co bylo na servisu, prostě tento způsob opravování se mi vůbec nelíbí, je to dva dny co jsem psal i stížnost na tu jejich stránku a do teď ani čárka ...


Produkt

Zde přidávám poslední číslo reklamace která je již uzavřená a nová ještě zanesena není, protože PC je na cestě z pobočky na centrálu: RE16006061


Požadované řešení

Sjednat nějaký pořádek ohledně této opravy, nevím jaké máte možnosti, kdyby byl totiž kontakt na nějaké vedení, jistě bych se obrátil nejdřív na ně, aby si tam sjednali pořádek, ale není možné žádný kontakt vůbec dohledat a to jsem volal i na živnostenský úřad, kde na nikoho konkrétního nic neměli, vše se jen řeší přes operátory, kteří se jen neustále omlouvají a neumí nic jinýho, než že bude lepší pc poslat k nim a člověk se zas žene na nejbližší pobočku a po telefonu s jejich operátory ani stejně nevím jestli to dotyčnému technikovi vůbec vyřídí ...

Předem děkuji za nějakou pomoc !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 09:11, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.2.2016 16:59, před 9 lety

Dobrý den,

konzultoval jsem s technikem, který opravu prováděl a PC odcházelo funkční. Je prý však možné, že dopravou došlo k poškození nějakého komponentu. Tuto skutečnost můžeme ale ověřit až v momentě, kdy budeme mít fyzicky PC u sebe. Jakmile se tak stane, spojíme se s Vámi a prokonzultujeme řešení.

Děkuji Novosad Milan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.2.2016 18:31, před 9 lety


Radek Černý

Dobrý den pane Novosad,

děkuji za reakci konečně snad již někoho kompetentního, věc se má tak, že pokud je PC několik hodin vypnuté, tak se normálně rozeběhne, ostatně to vše už jsem psal, vytisknul na A4 a přilepil na bočnici počítače i technikovi naposled při druhé reklamaci, protože mi bylo jasné, že po tolika hodinách cesty, až technik pc zapne, spustí se úplně standartně, ovšem po nějakém čase provozu, když ho vypnu a chci třeba za půl hodiny nebo za hodinu zapnout, tak prostě nenaběhne a jen se roztočí větráky, totéž nefungovalo ani při uspání pc ... v pátek 19.2 pc přišlo a vše normálně fungovalo až do úterý 23.2 kdy jsem ho kolem poledne zapnul, běželo asi dvě a půl hodiny, pak jsem šel pryč a po hodině a půl se vrátím, chci zapnout a NIC opět jen větráky ... tak že tak ... a tohle začalo už koncem září 2015, ale to dělalo nejdřív jednou týdně a po hodině, nebo po hodině a půl pak i běželo ...


S pozdravem

Radek Černý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 08:35, před 9 lety

Pokud by byla reklamace opět zamítnuta s odůvodněním, že se vada neprojevila, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost spotřebitele informovat o vývoji celého případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2016 08:54, před 9 lety

Obdrželi jsme od spotřebitele následující vyjádření ke stížnosti.

Dobrý den,
holt píši znovu do nového okna, jak i v dTestu sami máte možnost sledovat, ani není zájem se dále nějak vůbec vyjádřit k mé minulé stížnosti, jen chci zde dTestu poděkovat, ale nevím za co, nedávno jsem tu chtěl dořešit v klidu a soukromě svojí třetí reklamaci, čekalo se tedy na vyjádření někoho z czc.cz a nějakej pan Novosad Milan z reklamačního oddělení mi slíbil, že až počítač dorazí na servis, ozve se technik a nějak se domluvíme, neozval se nikdo, jen zpráva do dokumentu, reklamace neuznána, pc "funkční", prostě absolutně nezájem řešit závadu, která se holt neprojevuje nepřetržitě a to je navíc pc stále v záruce ... prostě u czc.cz se řeší jen závady trvalého rázu a když hned víme co máme vyměnit, tedy vyměníme za jinou součástku, zapojíme, zkusíme a hurá už to běží, konec, odeslat a honem další "jak u holiče" a pak k dovršení všeho, ani neumí ta zvláštní stvoření u této firmy napsat správnou adresu na balík a to jsem to operátorům připomínal po telefonu a kontroloval je jak děti ve škole, co přesně pak napíšou za adresu, za ty už čtyři týdny, co tam pc fyzicky bylo na "servisu" snad 5x, když jsem se přeptával, jak pokračuje reklamace a vždy jsem slyšel ano, tak to tam bude napsáno a stejně k ničemu, po 2x špatná adresa, což jsem musel honem řešit přes dopravní společnost a zadat přímo u nich správnou adresu, tak že u czc.cz ani nikdo neví co dělá druhej, prostě takovej přístup já pokládám za nehorázný až absurdní, hlavně u oprav v záruční době, prostě tato společnost sama od sebe absolutně s lidmi nekomunikuje a takové opravy hákuje ...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 09:31, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dobrý den,
už na stránky dTestu píšu po čtvrté a prozatím pokládám za nutné i zde všechny zákazníky upozornit na další zkušenosti s touto firmou. Na mojí stížnost neuznané třetí reklamace a hlavně vůbec absolutně žádné námahy této společnosti se více věnovat závadám které se nevyskytují ihned po prvním zapnutí počítače (vše již zde podrobně popsáno) a kterou jsem psal, jak zde na stránky dTestu, tak i přímo do czc.cz mne hned druhý den kontaktoval z czc.cz vedoucí reklamací pan Milan Novosad s tím, že něco zjistí a zavolá mi znovu asi za půl hodiny, tak že od 4.3.2016 do dnes jsem se již nic nedověděl a to už uběhlo čtrnáct dní, pak už jen probíhala komunikace po sms a vždy mi tento pán vedoucí reklamace píše, že se ozve určitě, pak že je marod a nic, do teď nic. Tak že i tohle se děje v czc.cz !!! ... ovšem trpělivost není nekonečná a v czc.cz vědí co bude následovat, jen čekám až mi jiná firma závadu odstraní abych věděl i přesnou příčinu."

Stížnost nyní necháváme přeřazenou na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2016 09:51, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.