Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 8.12.2015 jsem od firmy Datafin LTD obdržela potvrzovací mail (voucher : SLEVOLANDIE VOUCHER - kód: 12890)o obdržení zaplacené částky 457,-Kč za objednávku 2.ks manikúry. Objednané zboží mi bylo doručeno 22.12.2015. Po rozbalení jsem našla nepoužitelné nůžky, se kterými nešla ustřihnout kůžička u nehtu, natož nehet, nebo papír. Při telefonním rozhovoru mi bylo řečeno, ať zboží odešlu zpět a peníze mi budou vráceny. Dne 28.12.2015 jsem zboží odeslala zpět z průvodním dopisem o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě do 8. dnů, s žádostí o navrácení peněz. Do dnešního dne jsem s p. Kalašem mluvila po telefonu asi 10x ( lze doložit výpisem hovorů), také probíhala komunikace online chate, kdy neustále opakuje, že vše podstoupí, nakonec podstoupil kolegovi, který se k tomu postavil tak, že peníze i přes jeho "urgence" stále neodeslal, že na vyřízení reklamace je 30.dnů ( upozornila jsem, že se nejedná o reklamaci), takže čekám již 2 měsíce. Při posledním rozhovoru( cca 15 dní), jsem jej upozornila, že zvažuji odeslání předžalobní výzvy k úhradě dlužné částky. Mám prý poslat co chci.
S pozdravem Körmendyová
SLEVOLANDIE VOUCHER - kód: 12890 NA VĚDOMOST SE DÁVÁ, ... ŽE VÁŽENÝM MAJITELEM VOUCHERU JE Romana Körmendyová INSTRUKCE K UPLATNĚNÍ VOUCHERU: Děkujeme Vám za uhrazení objednávky, VOUCHER uplatníte tímto způsobem: 1.) VOUCHER je na zboží s doručením - nemusíte již nic dělat, zboží Vám bude automaticky doručeno nejpozději do 15-ti pracovních dní. 2.) VOUCHER je na služby, pobyty, letenky, apod... Postupujte dle pokynů ve voucheru. Voucher je platný 50 dnů - od vyhotovení (připsání úhrady na účet SLEVOLANDIE). OBJEDNÁVKA Číslo objednávky / Variab.sym.: 12890 Datum objednávky: 18/11/2015 23:47:41 Platební metoda: Bankovní převod Doprava: Poštovné a balné Email: kormendyova.r@seznam.cz Telefon: 730585973 IP adresa: 84.42.147.182 Stav objed.: Uhrazená - probíhá naskladnění Fakturační adresa Doručovací adresa Romana Körmendyová Výletní 5263 Chomutov 43004 Czech Republic Romana Körmendyová Výletní 5263 Chomutov 43004 Czech Republic Zboží Název Množství Model.číslo Jednot.cena Cena Komfortní Manikura & Make Up set v krásném koženém pouzdře za excelentní cenu! Komfortní Manikura & Make Up set v krásném koženém pouzdře za excelentní cenu! 2 10593 164 Kč 329 Kč Zboží - základ daně 329 Kč Poštovné a balné 82 Kč Slevový kód (8181top) -33 Kč DPH CZ (21%) 79 Kč Celkem 457 Kč Tento email je zasílán automaticky, pokud je třeba, obraťte se na adresu podpora[zavináč]slevolandie.cz a my se Vám ozveme do 3 pracovních dnů. Nebo Vám nabízíme možnost online chatu s našimi operátory přes naší aplikaci nebo TeleLine +420 774 857 129, v komunikační hodiny Pondělí - Čtvrtek 11 - 14hod. Děkujeme Vám za nákup, Vaše SLEVOLANDIE.
Navrácení zaplacené finanční částky za voucher č. 12890 na BÚ, ze kterého byla finanční suma zaplacena.
|
Tweet |
V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem prostředky komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od takto sjednané smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatel ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.