Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na Facebooku jsem viděla upoutávku na brýle které mě zbaví dioptrii a byli tam úžasné recenze.Objednala jsem si je a do 3 dnů je měla doma.Po nasazení mi vůbec nepřilnou a hrozně mě to tlačí do kořene nosu. To bych i vydržela ,ale po 3 minutách mi brněla celá hlava a pak jsem dostala migrénu.Následující den jsem hned kontaktovala firmu ,ale tel.číslo neexistuje a tak jsem psala email,kde jsem popisovala proč je chci vrátit a slušně jsem je poprosila o zaslání adresy kam je mohu poslat zpět. .Nejdříve trochu komunikovali,ale teď už vůbec neodpovídají.Poté jsem začala pátrat a zjistila jsem,že recenze jsou fiktivní.
Brýle neplní slibovaný úspěch, po nasazení hned vypadávají údajně masážní body.
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku (například koupě zboží v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Hodnocení: