Společnost


Diamond travel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9920Zrušení zájezdu, neboli neobjednaní, vystavení dobropisu a neproplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2016, před 9 lety

Renata Hylšová

Znění stížnosti

Příběh DIAMOND TRAVEL, neboli ..jak dojít o peníze !!


Všem zájemcům, co by rádi prožili svoji vysněnou dovolenou na luxusních lodích ať už ve středomoří či Karibiku, ráda doporučím DIAMOND TRAVEL...ale jen s tím, že mají pevné nervy a jsou srozuměni ze ztrátou peněz !!
V květnu 2015 jsme byly prostřednictvím Diamond Travel na okružní plavbě, tentokrát i s rodiči. Patrně nám tahle cesta vyšla zázrakem, jelikož po našem návratu jsme měly možnost v televizi zhlédnout velmi zajímavý dokument, právě o téhle cestovce.
Mezi tím si však cestovka změnila název na AGENTURU a přestěhovala se na lepší místo do kanceláře...a to na "Pařížskou !!"
Dále prodávala a publikovala pohádkové cesty a lákala své zákazníky svou ochotou...ale jen do jisté doby !!
I my jsme se opět nechaly zlákat ( hlavně k vůli našemu malému synovi )...a tak jsme v listopadu 2015 objednaly další plavbu ...a pro usnadnění, opět přes Diamond Travel.
Při projevení zájmu o další plavbu byla během chvilky zaslána kalkulace, hned smlouva, následovaly podpisy obou stran a blesková platba ..a tak začalo naše půlroční snění.... avšak pár dnů před plánovaným vycestováním jsme se značně tvrdě z tohoto snu probudily !!
Na dotazy kolem plavby se nereagovalo, na emaily neodepisovalo ( po šestém @ mi odepsali, že se velice omlouvají za zpoždění a ujistili, že je vše vpořadku !! ..i čas možného nalodění mi potvrdily !!)
Týden před vyplutím jsem telefonicky žádala agenturu o zaslaní potřebných informací a poskytnutí voucherů k plavbě. Ujistily mne, že během dne mi to pošlou... Následující den volám asi 5x...stále nic!! Předávali si mne jako horkou bramboru a stále se stejným ujištěním, že to hned pošlou. ...po tomto jsem začala mít opravdu velmi zlé tušení a začala se probírat celým případem Diamond agentury ( recenze ..samozřejmě že ne ty z FB !!! To snad nejsou lidi tak naivní, aby si nevšimli, že tam jsou jen ty pozitivní a z 5 komentů je viditelný jen jeden !! ...a vetšinou ani na ně nejde reagovat !! prostě směšné ..tak jako celé to divadlo kolem !!), díky spousty známým na správných místech, googlováním a též mým několika jazykovým schopnostem, jsem se dopátrala takových věcí, že veškerý sen a chuť cestovat, mě rázem opustil. To, že pojištění proti úpadku nemají (teď jako agentura mít nemusí...cestovka ano) , mi nevadí (naše cesta byla zaplacena a vyřizována v době, kdy pojištění ještě bylo) , to že nemají povolení spolupracovat se společností MSC Kreuzfahrten a publikovat jejich cesty ( oficialní potvrzení jsem si vyžádala a tato společnost i záhájila legální právní kroky proti Diamond Travel, jak mě informovali ) , mě též tolik nevadilo...ale co mě doslova vytočilo, když jsem volala přímo na společnost MSC Italie, že rezervace na naše jména nebyla absolutně nahlášena !! ..a měli i vyprodáno !!
Na to jsem opět kontaktovala Diamond Travel (tentokrát dobře informována ), ale oni pořád zůstávali u svého obehraného a trapného scénáře o přesvědčování, že vouchery pošlou hned odpoledne. Odpoledne jsem opět volala, kde zůstávají ony slíbené vouchery ?? Tentokrát z nich pomalu a jistě tedy vylezla pravda, že cestu zapomněly objednat !! 6 dní do vyplutí... Další den mi po dalším atakování po telefonu ( na emaily se absolutně nereaguje !!) navrhli náhradní cestu. Poslali detail plavby emailem. Moc mne to nenadchlo, jelikož to byla jiná lodní společnost a jiná trasa - tu kterou jsme dělaly v minulosti. "ale souhlasila jsem, jelikož zklamaní mého čtyřletého prcka bylo veliké" ..Termín odplutí byl též o 3 dny později...letenky jsme již měly zajištěné na námi vybranou plavbu ( ale i to se tzv. překouslo !)
Novou náhradní smlouvu jsem během 5-ti minut vypsala a poslala emailem zpět, aby mohli poslat okamžité potvrzení a vouchery na náhradní plavbu.
O den dále ....NIC...opět urgování od 10-16 hodin ..volání až do konce jejich pracovní doby !! Patrně jsem hovořila s uklizečkou, jelikož mi celou dobu tvrdila, že ona s tím nic nemá a že ona nemůže nic dělat a že jenom vedoucí, která je na schůzce může a že jí poslala 5 zpráv, že jsem volala a ať mi zavolá zpět ! ...Další den...volám na společnost Costa do Itálie...rezervace není provedena !!! Opět vyzváním celý den a Diamond Travel ...nic...oni to pošlou, hned jak jim to společnost Costa pošle !! ...to už má trpělivost došla !!! A tak jsem je řádně informovala, že nic nemůže přijít, pokud tu rezervaci neodešlou !!! I normální člověk by to dokázal během dvou minut !! Kdybych měla jistotu, že mi hned vrátí penize, už bych to měla rezervované..a to během 2 minut se vším všudy !! Kabiny měli volné.. Radím všem !!!! Neplaťte žádnou agenturu, ale pěkně sami přes oficiální stránky MSC cruises nebo Costa ...či jiné společnosti ! Postup je téměř stejný jako u rezervace letenky !! ..A máte papíry hned v ruce ...než jednat s podvodníky, nechat ze sebe dělat blbce a nervovat se do poslední minuty...jo a lidem nemocným na srdce..to neradím vůbec!!
Zítra pokračuji v atakování a uhánění o vouchery !! A pokud neodcestujeme a nedostaneme zpět celou částku..upozorňuji, že paní R.J a celý Diamond Travel bude mít reklamy až až!! O to se dokáži z mými kontakty velmi dobře postarat !! Tisk, televize, veškeré blogy a recenze, právníci a exekutoři ..jo..a kdo se chce ke mne přidat, má možnost !! Je na čase, aby to skončilo jednou pro vždy !!
..a pokud i tento příspěvek bude zde na Orbionu smazán...je ještě dalších stopadesát možností, jak tuhle agenturu dostat do podvědomí všech!!


Po publikování recenzí mi majitelka nabídla dobropis na celou částku ke dni splatnosti 18.2.2016!! Doposud žádná informace, jen neustálé sliby!! POZOR NA TUTO AGENTURU!! Je nás více než 30 rodin, se stejným scénářem s snažíme se všichni společně dostat naše peníze zpět!! Právě jsou v insolvenčním řízení!!


Produkt

Nezajištěni služeb, storno ze strany agentury a nenavrácení ztracených financí


Požadované řešení

Proplacení dobropisu na plnou částku a skoncováni této podvodné agentury!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 12:39, před 9 lety

Na společnost Diamond travel s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 23.2.2016. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.

Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitelka na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ab9abdaf-c26f-4d9b-8e8d-0f583a3d44c3

Nerozhodne-li insolvenční soud jinak, je dlužník povinen zdržet se od okamžiku, kdy nastaly účinky spojené se zahájením insolvenčního řízení, nakládání s majetkovou podstatou a s majetkem, který do ní může náležet, pokud by mělo jít o podstatné změny ve skladbě, využití nebo určení tohoto majetku anebo o jeho nikoli zanedbatelné zmenšení. Peněžité závazky vzniklé před zahájením insolvenčního řízení je dlužník oprávněn plnit jen v rozsahu a za podmínek stanovených tímto zákonem. Omezení podle předchozí věty se netýká úkonů nutných ke splnění povinností stanovených zvláštními právními předpisy, k provozování podniku v rámci obvyklého hospodaření, k odvrácení hrozící škody, k plnění zákonné vyživovací povinnosti a ke splnění procesních sankcí. Na základě výše uvedeného se domníváme, že by spotřebitelka měla uplatnit svou pohledávku do insolvenčního řízení.

Vzhledem ke skutečnosti, že byl na společnost podán insolvenční návrh, měla by spotřebitelka, v rámci prohlášeného konkurzu, své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení. Dle insolvenčního zákona nelze bez včasného přihlášení pohledávky na předepsaném formuláři k pohledávce nikterak přihlížet. Přestože zmeškání lhůty nelze prominout, neznamená to, že pohledávky tímto zanikají. Promeškal-li spotřebitel lhůtu pro přihlašování pohledávek, doporučujeme se prostřednictvím příslušného soudu obrátit na insolvenčního správce.

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.