Společnost


Miloš Novák

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9923Zničení notebooku předaného k opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2016, před 9 lety

Thomas Hrouda

Znění stížnosti

Zniceni Notebooku predaneho k oprave, zadrzovani zniceneho notebooku a vyderacsky pozadavek zaplatit 450,00 kc za vydani notebooku.


Produkt

Notebook Toshiba Satellite L555D-S7930 .Technik, který opravuje počítace, při přejímání notebook prohlédl a řekl, že to potřebuje nový disk, circa 2000 Kč. plus práce


Požadované řešení

Požaduji, aby zpusobenou skodu napravili, a notebook opravili vydali. V notebooku mám novou pamet a v CDRomu mám originálni, legálni Windows 7 disk.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 11:44, před 9 lety

Převzala-li společnost (podnikatel) věc k opravě, ručí za škodu způsobenou během této opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2016 10:41, před 9 lety

Podnikatel nám sdělil, že své jednání nepovažuje za protiprávní, neboť v době, kdy byl notebook předán do opravy, byla již tato věc poškozená a zmíněná částka byla účtována za provedenou diagnostiku.

Podnikatel nás dále informoval, že si nepřeje tento spor řešit prostřednictvím portálu www.vasestiznosti.cz. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti a obchodník se rozhodl nevyužít této služby, bude stížnost uzavřena. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním soudním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.