Společnost


KOVOSLUŽBA Praha, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9924Uznaná reklamace, ale neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2016, před 9 lety

Radka Johnová

Znění stížnosti

U firmy Kovoslužba Praha jsem reklamovala špatný motorek, který mi firma měnila v rámci opravy vloni. Firma uznala reklamaci, ale naúčtovala mi dopravu a práci. Myslím, že v tomto případě emá firma pravdu, protože jsem nereklamovala špatně provedenou práci (na kterou by se vztahovala záruka jen 3 měsíce), ale vadný díl. Dopravu a práci bych si nemusela objednávat, kdyby motorek fungoval.
E-mailová koresponence s firmou je chronologicky překopírovaná níže.


Dobrý den,
v souladu s vašimi smluvními podmínkami bod 3.3. reklamuji vadný motorek horkovzduchu, který mi byl dodán v rámci výměny dne 16.1.2015 do sporáku Gorenje EC 57320, produktové číslo 351622.
Motor ventilátoru, kód dílu 259397, se opět začal nejprve zastavovat, nyní už se nerozběhne vůbec.
Žádám o jeho výměnu za funkční.
Ing. Radka Johnová, Ph.D.


Dobrý den paní Johnová,
ventilátor jsem dnes obratem objednala, jakmile nám přijde, budeme Vám volat pro dohodnutí termínu opravy. Motorek ventilátoru máte v záruce.
Předpoklad dodání dílu je týden.
S pozdravem / Best regards
P. J.
referent servisu / service officer

Dobrý den,
dnes mi byla provedena záruční oprava vadného ventilátoru viz korespondence níže.
Nesouhlasím s platbou 690,- Kč za dopravu a práci, protože tuto práci a dopravu bych nepotřebovala, kdyby byl ventilátor v pořádku a fungoval.
Žádám o vrácení.

Dobrý den.
Na práci a cestovné se poskytuje záruka 3 měsíce.
Pouze na náhradní díl 24 měsíců.
S pozdravem
L. K.

Ale já nereklamovala špatnou práci (3 měsíční záruka), ale špatný díl a není mojí chybou, že musel být vyměněn.

Na práci a cestovné se poskytuje záruka 3 měsíce.
Uznána byla záruka pouze na díl,.
J. S.


Produkt

motorek horkého vzduchu v troubě Gorenje


Požadované řešení

Vrácení 690,- Kč za dopravu a výměnu, které jsem musela technikovi zaplatit na místě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2016 12:06, před 9 lety

Pokud byla během opravy dodána nová věc (součástka), je zhotovitel opravy vůči této věci v postavení prodávajícího. Spotřebitelka je tedy oprávněna uplatnit právo z vady, která se vyskytne u této věci, v době dvaceti čtyř měsíců od jejího převzetí.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná a byla-li reklamace vyřízena opravou věci, má spotřebitelka právo se domáhat náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace v souladu s § 1924 občanského zákoníku (vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci). Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci. Společnost tedy nemůže žádat po spotřebitelce zaplacení nákladů, které jí vznikly v souvislosti se záruční opravou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:38, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.