Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,
nejdrive bych rad podoktl ze jsem klientem Vodafone nejmene 15let, platim vysoke castky a tak me toto jednani nadmiru namichlo, az jsem se rozhodl spolupraci s Vodafonem ukoncit.
K 12/2015, kdy jsem jednal asi se tremi operatory, dvakrat mi to polozili, nebo jim to vypadlo, neozvali se zpet atd, tak treti operator me ubezpecil ze sice on sam nevi, nedokaze poradit, ale ze sezene pomoc a ozve se. Tak se teda nestalo asi 14 dni, nasledne jsem znovu komunikoval s operatory a hrozil uz podruhe ze od Vodafone odejdu, opet tvrdil, zaprve ze neni lepsiho reseni nez mi nabizi( nalednym overenim jsem zjistil ze toto neni pravda) a take ze se mi ozve, nestalo se. Tedy dalsi mesic dalsi operator a opet to same. Jenomze nyni je brezen, telefon je 3mesice blokovany, pausaly bezi, penale se hromadi a kdo ponese nasledky? Operatori? Ikdyz maji monitorovane hovory, stejne nic nevyresi, takze kdo?
Holt by to chtelo se do nich jiz poradne oprit, pokud tento muj problem nebude vyresen a ja nebudu kompenzovan, cele to predam pekne sepsane, nejakemu bulvaru, at si na Vodafonu slupnout, tohle nema obdoby.
Dnes vyrazim do kamenneho obhchodu a jestli mi to jeste nekdo zavesi, tak opravdu lituji tech obsluhujicich....
Tak preji zdar a pevne nervy v tehle krasne prosperujici zemi se systemem systematickeho balamuteni a okradani zakazniku.
Diky
Jiri Malis, Vodafone, Neomezeny tarif, komunikace 1. 12/2015, dalsi 01/2016, dalsi 02/2016, dalsi 03/2016
Zrusit pokuty a penale od 12/2015, zruit platbu tarifu kdyz jsem Vasi vinou telefon nemohl pouzivat, dale pak dohledat komunikaci s operatory, kteri se mi neozvali, pripadne mi spatne informaovali, nasledna kompenzace, nasledne ukonceni spoluprace.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec (operátor) jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Pěkný den, pane Mališi,
je mi líto, že jste se rozhodl od nás odejít ve zlém :(
Dohledal jsem, že jste již podával také písemnou reklamaci, na kterou vám kolegové z Reklamačního oddělení už odpověděli. Reklamační oddělení má všechny kompetence k tomu, aby o podobných záležitostech rozhodlo, proto je jejich odpověď oficiálním a konečným stanoviskem Vodafonu. Kdybyste měl nějaké doplňující informace, které např. nemohly být zohledněny, máte samozřejmě možnost na vyjádření Reklamačního oddělení odpovědět.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.